למה כדאי להיות שליח ב GetPackage

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

חברת GetPackage הינה פלטפורמה המאפשרת הזמנת שליחויות מיידיות ועתידיות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים. החברה הוקמה על בסיס הרעיון בו כל אחד יכול להרוויח כסף בזמנו הפנוי. בכל נסיעה ניתן לבצע שליחות ולהרוויח כסף, בין אם בדרך לעבודה, למפגש חברתי או לכל מקום אחר.

מתוך הרעיון הזה, ברשות חברת GetPackage עומדים המשאבים הנחוצים לצורך מימוש חזונה לפיתוח מערכת חדשנית על מנת להביא את הבשורה המהפכנית ושינוי הגדרת המילה “שליח” ולמקם אותו במשבצת יוקרתית ומקצועית הן ברמת הרווח הפוטנציאלי והן ברמת הנוחות והקלות בביצוע משלוחים. 

GetPackage שואפת לבטל את המושגים של “שליחות מהיום למחר”, “שליחות מהיום להיום” ולהציע שירות מהפכני הפעיל בכל רחבי הארץ על פיו, כל לקוח יקבל שירות תוך מספר דקות ממועד הזמנת המשלוח למסירה באופן מיידי.

היכן פעיל השירות?

שירות מיידי, מעכשיו לעכשיו. ישנה דרישה של השוק לשירות ונוחות בלתי מתפשרים הכולל בתוכו את עולם ה Ecommerse והנוחות. השירות פועל כעת בפריסה ארצית: תל אביב, גבעתיים, בני ברק, רמת גן, רחובות, חיפה, באר שבע, אשדוד, אילת ועוד.

למי מיועד השירות?

השירות מיועד לכולם! לחנות שרוצה לשלוח פריט ללקוח. לחייל ששכח את הטלפון ברכבת ורוצה שיאספו אותו בשבילו. למשרד שצריך להעביר קלסרים לרואה החשבון. לאבא שרוצה לאסוף את המפתחות של המשרד ששכח בבית. למתווך הנדל”ן שרוצה לאסוף את כרטיסי הביקור שלו מבית הדפוס. ולמעצבת הפנים שצריכה להעביר את תוכניות העיצוב לקבלן.

כל אחד והצרכים שלו, אנחנו כאן כדי לחסוך לכם זמן, פקקים, חניה ואז עוד פקקים. ועוד חניה.

למה פעם בחודש, כשצריך להעביר את החומר לרואה החשבון, צריך לעמוד שעה בפקקים של תל אביב, לבזבז עוד 20 דקות בחיפוש חניה, להכנס לחניון ולשלם 25 ש”ח לחצי שעה ראשונה ולבזבז כל כך הרבה שעות עבודה.

במקום זה, תיכנסו לאפליקציה, תזמינו שליח, תשלמו ככל הנראה הרבה פחות ממה שהייתם משלמים על דלק וחניה, ותנו לנו לעשות בשבילכם את המשימה, אתם תופתעו כמה מהר המשימה הושלמה, וכמה זמן וכסף חסכתם.

הממשקים הטכנולוגיים

GetPackage מציעה מספר ממשקים טכנולוגיים ופאנלים שונים אשר נותנים מענה לכל דורש ומשתמש.

שליחים – אפליקציה זמינה להורדה מחנות האפליקציות ומשמשת כלי עבודה לשליחים באמצעות האפליקציה מבצעים כל פעולה נדרשת החל מהרשמה ועד לקבלת תשלום עבור המשלוחים שבוצעו. 

לקוחות פרטיים – אפליקציה וממשק אינטרנטי זמינים להורדה וגישה חופשית מכל מחשב ודפדפן דרך מכשיר הטלפון הנייד מתקדם. ניתן בלחיצת כפתור פשוטה להזמין משלוחים, מידיים ועתידיים ואף כמה במקביל, התשלום “פר משלוח” באמצעות כרטיס אשראי בלבד ומשרת בין השאר גם עסקים קטנים לשימוש אישי ומתן שירות ללקוחות מזדמנים.

לקוחות עסקיים – הזמנת שליחויות באמצעות אפליקציה וממשק אינטרנטי זמינים להורדה וגישה חופשית מכל מחשב ודפדפן דרך מכשיר הטלפון הנייד מתקדם. הזמנת עובדים והגדרת הרשאות משתמשים במערכת, ניהול הזמנות דרך המחשב הכולל מעקב און ליין אחר כך הזמנה והזמנה. צפיה בתיעוד צילום משלוח שנמסר, חשבונית מרכזת בסוף כל חודש, חיוב באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע. 

ספקים – ממשק דרכו ספקים וקבלני משנה יוכלו לנהל ציי רכב ועובדים בתחום ההובלות והשליחויות באמצעות מערכת ייחודית של גט פאקג’

איך נסמוך על שליחי GetPackage

בתהליך הרישום למערכת GetPackage השליח ממלא את פרטיו האישיים באפליקציה הכוללים: פרטי כרטיס האשראי של השליח (לצורך קבלת תשלום עבור המשלוחים שביצע), פרטים אישיים, תמונה וצילום רישיון נהיגה או ת.ז. נתונים אלו נבדקים ע”י החברה ולאחר מכן מתבצע אישור והשליח יכול להתחיל לבצע משלוחים באמצעות האפליקציה מרגע קבלת הודעה על כך. בנוסף, הלקוחות מדרגים את השליחים וע”י כך מתבצעת בקרה וטיפול בכל מקרה לגופו במידת הצורך.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: