שליחויות בבאר שבע

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

גרים או עובדים בבאר שבע ונמאס לכם לחכות לדואר או מכל התהליך המסורבל של חברות השילוח המסורתיות? אז רחפן שעושה משלוחים עוד אין לנו, אבל מהפכה אמיתית בתחום של שליחויות בבאר שבע בהחלט יש!


השירות החדש והסופר אפקטיבי של GetPackage מביא את בשורת הכלכלה השיתופית לדרום ומציע לכם שליחויות בבאר שבע במודל חדש ומנצח, פלטפורמת שילוח נוחה, יעילה וכזו המאפשרת לכם לשלוח ולקבל חבילות בזול, במהירות שיא, בתהליך פשוט במיוחד ותוך התאמה למציאות הטכנולוגית של ימינו. מהיום, שליחויות בבאר שבע עובדות עבורכם במהירות וביעילות, רק עם השירות פורץ הדרך של GetPackage.


שליחויות בבאר שבע מהיום להיום – באמת ובלי טריקים!
שירותי שילוח המציעים אספקת החבילה עוד באותו יום קיימים בשוק הישראלי והדרומי כבר זמן מה, אך לרוב התוצאות לא באמת עומדות במבחן ההבטחה הזו. פלטפורמת המשלוחים החדשנית של GetPackage לראשונה מציעה שירות שליחויות בבאר שבע מהיום להיום שבאמת עובד ובאמת מספק את הסחורה, פשוטו כמשמעו. חברת GetPackage משנה מהיסוד את שוק השילוחים ועם השירות תוכלו להעביר חבילה ליעדה בתוך זמן שיא, אפילו תוך פחות משעה אם היעד קרוב. זה באמת עובד וזאת בזכות מודל חדשני של עבודה עם שליחים ויישום כלים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים המאפשרים לנו לבצע שליחויות בב”ש ובכל ישראל בזמנים מהפכניים.

כאשר אתם מנויים לשירות שליחויות בבאר שבע של GetPackage (רישום בלבד, אין דמי מנוי או מינימום הזמנת שליחויות!) אתם מקבלים גישה לרשת גדולה ודינמית של שליחים, כאשר המערכת המשוכללת שלנו מוצאת את השליח המתאים והקרוב ביותר אליכם וכך האיסוף מתבצע במהירות שיא וגם המסירה מתבצעת בהקדם האפשרי. במשלוחים בתוך שטחי באר שבע ניתן להגיע למסירת החבילה ששלחתם ליעדה, בצורה אמינה ובטוחה לחלוטין, בזמן שלוקח לקטנוע או רכב להגיע מכם אל היעד – בלי מרכזי איסוף, בלי מתווכים בדרך ובלי ריבוי שלבים המעלה את הסיכוי לטעויות עם החבילה שלכם.

מהות שירות שליחויות בב”ש עם GetPackage – מה אתם מקבלים מאיתנו?
שירותי שליחויות בבאר שבע ובכל הארץ עם GetPackage מבוססי טכנולוגיה ומודל של כלכלה שיתופית, מכאן המהפכנות האמיתית של השירות. השירות הוא פלטפורמת שליחויות הנגישה דרך אפליקציית מובייל ייעודית או מחשבון הלקוח בדפדפן אינטרנט על מחשב, כאשר GetPackage מספקת פיתרון יעיל ואופטימאלי הן לצד השולח, הן לצד השליח והן למקבל החבילה.

כלכלה שיתופית היא תחום לוהט במסחר ובכלכלה העולמיים, רואים את זה בתחומי התחבורה, אנשי המקצוע, המלונאות וכן הלאה – כאשר כיום GetPackage מביא את הבשורה הזו גם לתחום השילוח. אפליקציית GetPackage מאפשרת לכל אחד בעל רכב מתאים להפוך לשליח, בין אם כעיסוק מרכזי ובין אם כהשלמת הכנסה ואפילו כדרך להרוויח כסף בדרך מהבית לעבודה. כמובן שכל השליחים נבדקים ובעיקר מדורגים על ידי המשתמשים עצמם, כך שרק שליחים איכותיים, אמינים ומקצועיים מגיעים לספק שירות שליחויות בב”ש עם חברת GetPackage בזכות מנגנון הדירוג היעיל והאמין. השילוב בין מהפכת הכלכלה השיתופית לבין יכולות טכנולוגיות רבות עוצמה של GetPackage מאפשרות לנו להציע לכם שירותי שילוח מהירים, בטוחים וזולים. אז איך זה עובד ומה אתם מקבלים בתור הצד השולח?

• באפליקציה, מזינים פרטי משלוח – כתובת איסוף וכתובת מסירה.
• בוחרים את סוג החבילה – מעטפה, חבילה קטנה, בינונית או העברת חפץ גדול יחסית.
• מזינים את פרטי אנשי הקשר למשלוח ואת מועד האיסוף הרצוי – כולל אפשרות של שליחויות בבאר שבע מהיום להיום.
• המערכת של GetPackage מאתרת שליח קרוב ומתאים ולאחר שהוא מאשר את לקיחת ההזמנה הוא כבר בדרכו אליכם לאיסוף החבילה. אתם יכולים מיד לראות מי השליח שלכם ומה דירוג השירות שלו.
• אתם מקבלים את המחיר הסופי של המשלוח מיד, בחישוב לפי סוג החבילה ומרחק המשלוח – יודעים מיד כמה בדיוק תשלמו. בלי הפתעות!
• לאחר איסוף החבילה היא כבר נמצאת בדרכה ליעד המסירה. אתם יכולים בכל רגע ובזמן אמת לראות מה סטטוס המשלוח שלכם – איתור החבילה והשליח, יצירת קשר עם השליח, אישור מסירה וכו’.

התשלום עבור שליחויות בבאר שבע דרך GetPackage, כמו גם לכל מיקום אחר בישראל, מתבצע רק דרך האפליקציה ורק דרך כרטיס אשראי. עובדה זו מפחיתה משמעותית סיכונים פיננסיים וכמו כן אתם לא מתעסקים עם תשלום מול השליח עצמו. הכל מתבצע דרך הפלטפורמה, בצורה מאובטחת ויעילה. לאחר מסירת החבילה ששלחתם ליעדה, אתם מקבלים אישור מסירה לחשבון באפליקציה וגם במדיומים נוספים לבחירתכם. במערכת נשמרים כל פרטי המשלוחים שביצעתם וכל אישורי המסירה שלכם.
בנוסף לשירות שליחויות בבאר שבע שהוא מהיר, יעיל וזול יותר עבורכם, אתם נהנים גם מאחריות בחינם על משלוחים בשווי של עד 100 ש”ח ובעלויות נמוכות ומשתלמות עבור משלוחים בעלי שווי גבוה יותר. בכל בעיה או שאלה, GetPackage מפעילה מוקד שירות לקוחות זמין הפועל כל השבוע בזמני העבודה הסטנדרטיים.
שירות שליחויות אידיאלי לעסקים
השירות החדשני ופורץ הדרך של GetPackage פונה לכלל קהלי היעד, כאשר מדובר על פיתרון אידיאלי לעסקים. בין אם אתם עסק המבצע משלוחים רבים בסביבת באר שבע ובין אם אתם עסק שרק מדי פעם נדרש להעביר משלוח, GetPackage מציעה לכם שירות מנצח מכל הבחינות. אפליקציית GetPackage מציעה שירות ייעודי עבור לקוחות עסקיים, המודל של שליחויות בבאר שבע עובד בצורה זהה, אך אתם נהנים מאפשרות של חיוב חודשי מרוכז, קבלת דו”חות שילוח תקופתיים, מתן הרשאות לעובדים להזמנת משלוחים וכן הלאה.

כחלק ממהפכת הכלכלה השיתופית ש- GetPackage מביאה לשוק השילוח, מדובר על שירות שיכול בהחלט לסייע לחנויות פיזיות המתחרות בחנויות אינטרנטיות בשוק האגרסיבי של מכירות באינטרנט. עם השירות של GetPackage אתם כחנות יכולים לשלוח את המוצרים עד ללקוחות שלכם בצורה יעילה, מהירה וזולה וכך גם להתחרות על המשלוחים של העסקים האינטרנטיים וגם לספק ללקוחותיכם אספקה מהירה ללא תחרות – בייחוד כאשר מדובר על עסקת שליחויות בבאר שבע המתבצעת רק בתחומי העיר או הסביבה הקרובה.

עם GetPackage אפשר באמת ובתמים לספק שירות אמין של שליחויות בבאר שבע מהיום להיום, וזוהי נקודת מכירה חשובה עבור חנויות פיזיות בישראל וכדאי לנצלו בתחרות הקשה מול ענקיות הקמעונאות מחו”ל ואתרים ישראלים – אולי לא תנצחו את אמזון ועלי אקספרס במחירי המוצרים אבל תוכלו לנצח אותם במהירות, יעילות ונוחות אספקת המוצרים!
היתרונות של GetPackage עבור שירותי שליחויות בב”ש
• שליחויות בבאר שבע מהיום להיום – תוצאות אמיתיות ואספקה מהירה ללא תחרות.
• תמחור שקוף, ברור וזול יותר לעומת אפשרויות שילוח אחרות – שילוח ישיר ומהיר בעלות מינימום של 24 ש”ח.
• התהליך כולו בטוח, מאובטח ומצמצם סיכונים והתעסקות פיננסית. מקבלים חשבונית דיגיטלית על המשלוח.
• שקיפות ללא תחרות – מעקב בזמן אמת על המשלוח שלכם, דירוג השליח.
• הזמנת משלוח במהירות ובקלות, דרך אפליקציה או ממשק אינטרנטי.
• אחריות בחינם על משלוחים בשווי נמוך ואחריות בעלות אטרקטיבית במיוחד ליתר המשלוחים.
• עבודה רק עם שליחים מקצועיים ואמינים – בזכות מערכת דירוג מתקדמת.
• פיתרון מעולה לצד השולח וגם לשליחים עצמם ולמי שרוצה השלמת הכנסה “על הדרך”.

מחפשים שירות שליחויות בבאר שבע שמספק את הסחורה במהירות, ביעילות, באמינות ואפילו בזול? הצטרפו למהפכת השילוח של GetPackage ואתם בדרך המנצחת למשלוחים ברמה שלא הכרתם.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: