מה עדיף – שליח מקומי או שליחות בפריסה ארצית?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

משרדים רבים ברחבי הארץ זקוקים לשירותי שליחויות הנעשים על ידי חברת משלוחים. הצרכים האדמיניסטרטיבים המגוונים של כל משרד הם אלה שמולידים את הצורך הזה, וחברות וארגונים רבים משתמשים בשירותיהם של שליחים על מנת להעביר מסמכים וחבילות ממקום למקום, מתוך רצון שיגיעו ליעדם בהקדם האפשרי. בבואכם לבחור חברת משלוחים שתשרת אתכם לטווח הארוך, חשוב להבין האם מומלץ יותר להעדיף שליח מקומי או שליחות בפריסה ארצית. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולסקור בפניכם את הפרמטרים השונים שכדאי לבחון.

מה מהיר יותר?

כמובן שהשיקול העיקרי בבחירת חברת שליחויות היא איזו חברה מהירה יותר – האם חברה בפריסה ארצית, המחזיקה צי רכבים ועובדים, או שמא חברה קטנה או שליח מקומי?

אנחנו רוצים שהחבילה, המסמכים או המוצר ששלחנו יגיע ליעדו במהירות האפשרית. לצערנו, לא כל חברות השליחויות עומדות בקריטריון הזה, ופעמים רבות מה שמכונה כ”משלוח אקספרס מתעכב מעבר לזמן המוקצב. בסופו של דבר, הזמן שלנו שווה הרבה מאוד כסף, ולכן אנחנו עובדים עם חברת שליחויות מלכתחילה – אז מה עשינו בזה?

בניגוד לחברת שליחויות בפריסה ארצית, היתרון של השליח המקומי הוא בכך שהוא קרוב וזמין לכם, ובכך יכול לקצר את זמני ההמתנה בין זמן איסוף החבילה לבין זמן מסירתה.

מה נוח יותר?

אחת הסיבות בגללה בוחרות חברות רבות בחברת שליחויות ומעדיפות את האפשרות הזו על פני התעסקות פנים ארגונית בנושא, היא כדי לחסוך את כוח האדם והסרבול שנלווה לעניין. כשאתם מעסיקים חברת שליחויות מסודרת, אתם רוצים להיות רגועים שהחבילה שלכם תגיע ליעדה בזמן ושהתהליך כולו יהיה פשוט וקל יותר. כשאתם מעסיקים שליח מקומי, אתם יכולים להיות בטוחים שהשליחות תהיה הרבה יותר נגישה. השליח המקומי, עם הזמן, מכיר באופן אישי את העובדים במשרד ואת מי שמוסר לו את החבילה, אם יש לכם רשימת לקוחות קבועים – כמו למשל, רואה החשבון של המשרד – איתם אתם עובדים בתדירות קבועה, הוא כבר יכיר גם אותם, ואתם תוכלו ליהנות משקט נפשי ומהיכרות אישית עם השליח – לא עוד פנים רנדומליות בחברה גדולה, אלא שליח שנמצא קרוב אליכם ומגיע אליכם בקלות – לכם נותר רק למסור לו את החבילה.

מה משתלם יותר?

בסופו של דבר, לצד חסכון בזמן ורצון לעשות את הליך העבודה לפשוט יותר – אנחנו גם רוצים לחסוך כסף, מבלי להתפשר על איכות. כשאתם בוחרים בשליח מקומי הנהנה ממוניטין חיוביים ויחסי אנוש טובים – אתם חוסכים לא מעט כסף. אין ספק שתמחור השליחות נקבע גם לפי המרחק של השליח מכם, וכשהוא נמצא קרוב אליכם וזמין אליכם – העלויות קטנות באופן משמעותי.

שליח מקומי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור חברות, ארגונים ואפילו אנשים פרטיים – אל תתפשרו על הטוב ביותר עבורכם!

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: