למה משרדי עורכי דין צריכים חברת שליחויות?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

משרדים רבים, חברות וכן אנשים פרטיים נזקקים מפעם לפעם לשירותי שליחויות, המסייעים להם לחסוך זמן, לשלוח טפסים ומסמכים חשובים תוך שימוש בשירותי שליחויות מהיום להיום ובאופן כללי – לייעל את המערכת, מבלי להזדקק לשירותי דואר ישראל. לצד המשרדים הכלליים, אין ספק שמשרדי עורכי דין עושים את השימוש הרחב ביותר בשירותי השליחויות השונים. לשם מה נזקקים משרדי עורכי דין לחברת שליחויות ומהי הרגישות הנדרשת מהחברה הנדרשת?

מהירות ויעילות

 

לא משנה אם מדובר בשירותי שליחויות בתל אביב, באיזור הצפון או בבאר שבע – אחד הדברים שמשרדי עורכי דין לא יכולים להתפשר עליו הוא משאב הזמן. כשמשתמשים בשירותי דואר ישראל הקונבנציונליים, יש חשש כבד שמא המסמך החשוב יתעכב בדואר ויגיע בתזמון לא טוב (לעיתים אפילו באיחור של כמה שבועות) או גרוע מכך – ילך לאיבוד. הדבר קורה כל הזמן, אך כשמדובר במשרדי עורכי דין – למסמכים הללו יש משמעות קריטית במיוחד. לכן, בשימוש בשירותי שליחויות מהיום להיום, יכול המשרד להיות סמוך ובטוח שהמסמך החשוב יגיע ליעדו במהירות הנדרשת ויפעל את פעילותו מבלי לסכן את הטיימינג הרגיש.

סודיות מובטחת

 

המסמכים המשפטיים העוברים תחת משרדי עורכי הדין השונים לגורמים מגוונים – ובהם לבית המשפט – הם סודיים בהחלט ונחשבים לרגישים במיוחד. בין השאר, כוללים המסמכים הללו כתבי הגנה או כתבי תביעה, חוזים מגוונים, מסמכים מנוטריון ועוד. במקרה בו חלילה המסמכים הללו יגיעו לגורמים אינם רצויים – ההשלכות עלולות להיות הרות גורל. כשמשרד עורך דין שולח מסמך רגיש דרך הדואר הארצי, הוא מסתכן בכך שגורמים עלומים עלולים לפתוח אותם. לעומת זאת, כשמשתמשים בשירותיה של חברת שליחויות אמינה המתמחה בשליחויות משפטיות – קונה לעצמו המשרד שקט נפשי, שכן הם מחויבים שלא לפתוח את המסמכים ולהביא אותם ליעדם כשהם חתומים וסגורים. בנוסף, גם גורם הזמן הוא גורם מכריע כאן – דרך חברה ציבורית, המסמך עשוי להתעכב זמן רב, מה שיעלה את הסיכוי לכך שיאבד בדרך ויגיע לידיים לא נכונות. כשמזמינים את שירותיה של חברה פרטית, אפשר ליהנות משירותי שליחויות מהיום להיום ולחסוך את ההמתנה מורטת העצבים.

ולמה שלא תעשו זאת בעצמכם?

 

לא מעט משרדי עורכי דין בוחרים לחסוך משאבים וכסף ולהשתמש במשאבים הקיימים – עובדי המשרד, כדי לשלוח מסמכים משפטיים שונים. מדובר בטעות קריטית. חבל על הזמן היקר שלכם, חבל על המרץ המתבזבז בהתרוצצות ברחבי המוסדות השונים, הנסיעות לשם ומשם חזרה למשרד – ועל הדברים היקרים שהייתם יכולים להספיק בזמן הזה. אם אתם רוצים ליהנות משילוב בין תמורה נאה עבור ההשקעה שלכם, ידיעה ברורה כי הכל מתנהל כמו שצריך ושקט נפשי שאתם יכולים לסמוך על אנשי מקצוע – אל תתפשרו. פנו עוד היום לחברת שליחויות בתל אביב או באיזור בו המשרד שלכם ממוקם, ותוכלו להתפנות לעבודתכם השוטפת.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: