איך להרוויח כסף בזמן הפנוי?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

עולם העבודה משתנה ללא הפסק, ואחת המגמות הרווחות היום היא בחירה במקום עבודה או בקריירה המאפשרים שילוב אופטימלי בשגרת היום-יום. בסופו של דבר, המטרה של כל אחד ואחת היא למקסם את הזמן העומד לרשותו ובכל זאת להשאיר מספיק זמן גם לחיים מלאים ומהנים. על כן, רבים בוחרים לתעל את הזמן הפנוי שלהם ולשלב בו הזדמנויות שונות להרוויח כסף.

מוכרים ברשת

היום שבו איביי הפכה לאופצייה זמינה, הפך ליום חג עבור ישראלים רבים. איביי היא כידוע אחד מהכוחות המרכזיים בשוק, והיא מחברת בין קונים ובין מוכרים מכל רחבי הגלובוס. במקום לזרוק את כל הסרוויזים שקיבלנו בירושה או את הבגדים שהתחרטנו על רכישתם, ניתן היום לפתוח חשבון באיביי ולמכור את המוצרים הללו לכל המעוניין בכך. אפשר לומר כי בדרך זו ניתן להשיג שתי מטרות חשובות ביותר – השגת רווח כספי ושחרור הבית מחפצים מיותרים שאיש אינו צריך (מטרה נעלה לא פחות). לפני שמתחילים מומלץ קודם כל לעשות שני דברים בסיסיים – לפתוח חשבון ב-paypal שיאפשר הסדרת תשלום בפשטות, וכמובן להתנסות במערכת, לקנות משהו קטן כדי להבין את העניין הזה עובד.

על הדרך

זמן פנוי הוא מצרך יקר מאוד. כל הורה יודע את זה וזה גם הדבר הראשון שכל סטודנט לומד. החיים עמוסים מטלות וסידורים שונים שלעתים גוזלים חלק ניכר מהיום, ועל כן, מומלץ לנצל היטב את הזמן העומד לרשותנו. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היום היא למצוא עבודה בחברת שליחויות או להציע שירות שליחים. באופן זה אפשר למקסם את שעות היממה ולבצע את השליחויות הנדרשות במהלך היום. לשם כך ניתן להיעזר באפליקציות שונות, כשהידועה שבהן היא אפליקציית גט פקג’. אפליקציות מסוג זה מאפשרות לשליח לנהל בעצמו את יום העבודה שלו על פי לוח הזמנים שלו ועל פי ההזמנות לשליחות הקיימות במערכת. נוח, פשוט ו… על הדרך.

סקרים רבותי סקרים

אופציה נוספת להכנסה כספית היא מילוי של סקרים. בעבר היה מדובר בעיקר במטרד שכן הסוקר תמיד היה מתקשר אליך בזמן הכי לא מתאים, והסקר הקצרצר היה מתגלה די מהר כשאלון שאינו מבייש את “שאלון 300” הצבאי. אך כיום החוקים השתנו, וישנם אתרים המציעים תשלום תמורת מילוי שאלונים ותמורת צירוף של חברים בהנחה שגם הם ענו על סקרים. אתרים אחרים מציעים תלושי שי כתשלום על הטרחה, ובעזרת התלושים הללו בהחלט אפשר לקנות במכולת (או יותר נכון בסופר).

לקוח סמוי

אחת הדרכים לשלב בין ביזנס לבין פלז’ר היא למצוא עבודה כלקוח סמוי. בתי עסק רבים מעוניינים להעריך את טיב השירות הניתן ללקוחות ועל כן נדרשים לשירותיו של לקוח סמוי. מטרת הלקוח הסמוי היא להיכנס לבית העסק (בדרך כלל חנות), לבחון את המראה שלו, להתרשם מתגובת אנשי הצוות ולהגיש דוח מסכם של הממצאים השונים. תפקיד מסוג זה יכול להסתמן כעבודה המושלמת למי שמעוניין לשלב בין תחביב השופינג שלו לבין עבודה.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: