יתרונות של משלוח מהיום להיום

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

היום, העולם שבו אנו חיים הוא מהיר ודינמי, ואינו ממתין לאיש. אם בעבר היינו שולחים חבילה דרך דואר ישראל ומקווים לטוב, הרי שבזמנים שלנו – פתרון זה אינו מספק. פעמים רבות נדרש משלוח מהיר כמענה לצרכים עסקיים או אישיים, ובדיוק לשם כך נוצר השירות של משלוח מהיום להיום.

טיפול מהיר

כל מי שמעוניין כיום לשלוח חבילה או דבר דואר אחר עומדות לרשותו מספר אפשרויות. אם אין מדובר בשליחות דחופה ניתן לשלוח את הפריט בדואר. במקרים אלו ייתכן שיעברו כמה ימים (ולעתים אפילו שבועות) עד שדבר הדואר יגיע ליעדו. קיימת כמובן גם אפשרות להיעזר בחברת שליחויות ארצית המתחייבת להשלמת המשלוח תוך ימים ספורים. אך ישנם מצבים שגם טווח זמן זה הוא רחב מדי ונדרש טיפול מהיר ויעיל יותר.

באילו מקרים נדרש משלוח מהיום להיום

במצבים שבהם נדרשת פעולה מהירה, כאן ועכשיו, משלוחים מהיום להיום הם התשובה הנכונה ביותר. בין מקרים אלו נמנים למשל מצבים המצריכים העברה של מסמכים משפטיים במהירות, ממשרד למשרד או מהמשרד לבית המשפט. לעתים קרובות מדובר במסמכים בעלי חשיבות עליונה שאפילו עיכוב של יום עלול לגרום לנזק כבד. בעבר, אם עורך דין נצרך למשל למסמך כלשהו שנותר במשרד, היה עליו לאתר שליח מתאים או לגשת בעצמו ולאסוף את המסמך. כיום ניתן להזמין שליחות שתקצר הליך זה באופן משמעותי. משלוח מהיום להיום יכול להתאים גם לצרכים אישיים, כאשר אדם מגלה כי הותיר בביתו פריט שהוא נזקק לו בזמן אמת, או כאשר נדרשים לו לדוגמה מסמכים רפואיים דחופים. בכל מקרים אלו, בין אם הם נובעים מצרכים אישיים ובין אם הם נובעים מצרכים עסקיים, שליחויות בארץ יסייעו לפתור את המצב במהירות וביעילות.

אישור הגעה בקלות

בחירה במשלוח מהיום להיום מקלה משמעותית גם את קבלת אישור ההגעה של החבילה. אין צורך עוד להמתין מספר ימים ולבצע מעקב צמוד בנוגע למצבה של החבילה. עוד באותו היום ניתן לברר את סטטוס המשלוח ולהיות בטוחים כי החבילה אכן הגיעה ליעדה בשלום. כך נחסך מעובדי המשרד מעקב מייגע וארוך אחרי השליחויות השונות; הבירור בנוגע לחבילה מסתיים עוד באותו היום ואין כל חשש כי תישכח חלילה חבילה או יאבד מסמך חשוב.

שמירה על מצב החבילה

יתרון נוסף ומשמעותי ביותר שיש לבחירה במשלוח מהיום להיום נוגע למצבה של החבילה. הכלל הידוע הוא שככל שהחבילה או הפריט נמצאים בידי חברת השליחויות משך זמן ארוך יותר, כך גדל הסיכוי לפגם כלשהו בפריט השליחות. שליחות המתפרסת על פני כמה ימים מצריכה פעמים אחסון של החבילה או העברתה משליח לשליח, וכך עלולה האריזה להיפגם והפריט עצמו עשוי להגיע ליעד במצב שאינו אופטימלי. בתי עסק המעוניינים למשל להבטיח כי המוצר שהוזמן מגיע בשלמותו ללקוח, כדאי שיבחרו במשלוח מהיום להיום. משלוח מסוג זה מאפשר להביא את הפריט ליעדו במהירות, תוך שמירה על מצבו הפיזי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: