איך נוכל לסמוך על שליח באפליקציית שליחויות?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

התפתחות הטכנולוגיה והאפליקציות השונות מאפשרת לנו לקבל מגוון רחב של שירותים בצורה יעילה, קלה וזמינה. וכך גם בתחום המשלוחים, הזמנת שליחויות דרך האפליקציה מאפשרת לכל אחד לשלוח כל דבר באופן מידי, לכל חלקי הארץ. המעבר להזמנת שירותי שליחות באמצעים אלקטרוניים אומנם מייעל את התהליך, אך גם הופך אותו לפחות אישי ובלתי אמצעי. כמובן שהשינוי הזה יכול גם לעורר חששות, שאולי המשלוח לא יגיע ליעדו.

הזמנת המשלוח במערכת מאובטחת

הזמנת שליחויות בארץ מבוצעת בצורה פשוטה ומהירה דרך האפליקציה. בטופס המשלוח תידרשו למלא מספר פרטים על היעד ומועד האיסוף, וכמובן על המידות של החבילה. האפליקציה תציג בפניכם את מחיר המשלוח, ולאחר שתאשרו תעברו הלאה למסך התשלום. התשלום מבוצע באמצעות כרטיס אשראי, כאשר מערכת הסליקה מאובטחת על פי התקנים המחמירים ביותר. פרטיכם יישארו שמורים, כאשר לשליחים או ללקוחות אחרים אין כלל גישה למאגר זה. התשלום מועבר ישירות אל חברת GetPackage ולא אל השליח עצמו, כדי שנוכל לוודא שהכול בוצע כראוי.

 

מעקב בזמן אמת

באמצעות האפליקציה תוכלו לקבל עדכונים בכל רגע ורגע אחר מיקום החבילה, וכמובן אישור שהגיעה ליעדה בשלום. המעקב בזמן אמת קיים כדי להפוך את התהליך לשקוף וגלוי בפניכם בכל רגע ורגע. במקביל, השליח מקבל גם הוא מידע דרך האפליקציה, אשר מסייע לו להגיע ליעד בצורה המהירה והבטוחה ביותר.

 

שירות ואחריות

הזמנת השליחות באפליקציה נוצרה כדי לאפשר לכם שירות יעיל וזמין, אך חשוב שתדעו שמאחורי האפליקציה עומדת חברת שליחויות רצינית על כל המשתמע מכך. תוכלו לקבל מענה מקצועי דרך שירות הלקוחות, על מנת לטפל בכל בעיה שנוצרה. נוסף על כך, אנו מספקים אחריות באופן אוטומטי על כל חבילה עד שווי של 100 ₪, כאשר בעת הזמנת המשלוח של חבילות בעלות ערך גבוה יותר, תוכלו לבחור באפשרות של ביטוח החבילה בתוספת תשלום.

 

קהילת שליחים מקצועית

באמצעות האפליקציה יצרנו מאגר של שליחים בכל רחבי הארץ, כדי שנוכל לספק איסוף ומסירה באופן מהיר. כדי להבטיח שהשליחים שלנו רציניים ואמינים, בעת ההרשמה הם מוסרים פרטים מזהים כולל צילום של מספר מסמכים.

לאחר מסירת המשלוח, תוכלו להיכנס לאפליקציה ולדרג את רמת השירות אשר קיבלתם מהשליח. בעזרת הדירוג אנו יכולים לעקוב ולוודא כי אכן השליחים מבצעים את עבודתם נאמנה, וכמובן לזהות בעיות בזמן אמת ולטפל בהן במהירות. קהילת השליחים שלנו יודעת כי שליח אשר יצבור תלונות ודירוג נמוך ייחסם מהמאגר, ולא יוכל לבצע משלוחים נוספים. מנגד, שליחים טובים יוכלו להמשיך ולהתפרנס בכבוד. שיטת הדירוג יוצרת תמריץ בעבור השליחים לספק את השירות הטוב ביותר.

כדי לתת את השירות הטוב ביותר, פיתחנו מערכת אמינה אשר כוללת בתוכה מספר אמצעים מובנים להגנה עליכם, הלקוחות. ואנו ממליצים לכם לוודא כי בכל מקום שבו תקבלו שירות דומה, ישנם אמצעי אבטחה דומים.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: