הצורך המיידי בשליחויות לעסקים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

בעידן שלנו אנו פועלים מהרצון להשגת מטרה באופן המהיר והנוח ביותר האפשרי. גישה זו מובילה גם אנשים פרטיים בהתנהלותם וגם עסקים. אחת הפעולות היומיומיות שהושפעה מאוד מגישת הכאן והעכשיו היא קניות. השוק הקמעונאי המקוון בישראל הולך וצומח ללא הפסקה וצפוי גם להכפיל את עצמו עד 2020. אין ספק שמגמה זו דורשת מצד עסקים להתארגן בהתאם כך שלא רק המהלכים הקודמים לרכישה כמו השוואת מחירים או הרכישה עצמה יהיו לשביעות רצונו של הלקוח אלא גם המהלכים המגיעים מרגע הרכישה ועד קבלת המוצר, שהעיקרי בהם הוא שילוח המוצר.

פתרון שילוח מהיר מהעסק ללקוח

ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות נמצא שנושא השילוח מהווה מחסום עבור הצרכן הישראלי בקניות אונליין. לכן, מוכרים באונליין מחפשים חברות המבצעות שליחויות אקספרס באופן יעיל ואמין. עסקים שמצאו חברה כזו ומספקים ללקוח את המוצר שהזמין תוך זמן קצר ובחוויית שירות טובה מצביעים על עליה בהיקף המכירות, בין אם בעקבות קניה חוזרת של אותו לקוח ובין אם בהגדלת מספר הלקוחות על ידי תגובה חיובית. הפתרון לאספקת המוצר ללקוח במהירות תלוי גם בתקשורת שבין העסק לבין חברת משלוחים. כפי שהלקוח מחפש חוויית קניה נוחה, גם בעל העסק מחפש את דרך ההתנהלות המהירה והנוחה ביותר עבורו. התאמת שירותי המשלוחים לעידן המקוון באמצעות אפליקציה יעילה כפי שעושה חברת GetPackage ללא ספק מאפשרת לבעל העסק שימוש מהיר ויעיל בשירותי משלוחים. היא גם חוסכת לו התחייבויות לכמות משלוחים מסוימת או הקפצת מחירים על פי דחיפות המשלוח. כך גם לבעל העסק פשוט יותר וגם הלקוח מרוצה מחוויית הקניה והשירות שקיבל.

פתרון יעיל להעברת מסמכים

צורך אחר של עסקים בשירותי שליחויות קשור להתנהלות העסק עצמו. העברת מסמכים, במיוחד מסמכים רגישים שיש להעביר באופן פיזי ולא וירטואלי, או מסמכים הדורשים חתימה של המקבל, מהווה מטלה מוכרת לבעלי עסקים. לצורך כך, עבודה מול שירות שליחויות אמין ויעיל מקלה מאוד על בעל העסק. בחברת  GetPackage ניתן להעביר משלוח בארץ באופן יעיל ובטוח. כל התהליך שקוף מתחילתו ועד סופו, כולל זהות השליח המגיע וכמובן סטטוס מיקום המשלוח. מתוך הבנה שכלכלה שיתופית היא המפתח להתנהלות כלכלית נכונה, השליח המעביר את המסמך או כל משלוח אחר בחר בביצוע ההעברה ומתוך ידיעה שיוכל להגיע אל היעד במהירות האפשרית

מציאת פתרון לטווחי זמן משתנים

העברת משלוחים, בין אם זהו מוצר שרכש לקוח ובין אם מסמך או משלוח אחר המועבר לגורם כלשהו, האפשרות לבחירת דחיפות הגעת המשלוח והידיעה שיגיע בטווח הזמן בו נקב מספקת לבעל העסק שקט ואפשרות להמשיך בשגרת ניהול העסק. בחברות משלוחים סטנדרטיות לא  תמיד משלוח מהיר אכן מתקבל על ידי הצד השני במהירות הרצויה וכשמסירת המשלוח דחופה לדבר יכולות להיות השלכות כספיות או אחרות. בהתנהלות מול GetPackage ברגע שצוינה דחיפות ביצוע, רק ששליח שיוכל לעמוד בכך יבצע את השליחות. לסיכום, בעידן המהיר שלנו, בו יש צורך במתן שירות מהיר מצד אחד אך ללא התפשרות על איכות השירות מצד שני, חברת GetPackage מאפשרת לעסקים ליהנות מהתנהלות טובה יותר מול גורמים הקשורים לשגרת העבודה וגם לספק חוויית שירות וקניה טובה ללקוח, מה שיביא לצמיחת העסק.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: