התאריכים והמועדים הנפוצים לשליחויות

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נעזרים בשירות שליחויות ומשלוחים מהירים. דווקא משום שמדובר במדינה קטנה, האפשרות למשלוח מהיר הופכת לנגישה מאוד והיא מחליפה אפשרויות אחרות שהיו בשימוש בעבר, כמו למשל דואר ישראל או מסירה של החבילה באופן אישי. גם המחיר הפך לידידותי הרבה יותר והוביל לעלייה בביקוש לשירותי משלוח שונים. אך כדי שניתן יהיה ליהנות משירות חדש זה, כדאי לדעת אילו תאריכים הם העמוסים ולהיערך בהתאם.

 

משלוחים בתקופת החגים

אחת התקופות העמוסות ביותר בארץ היא החודש הקודם לתקופת החגים, וכמובן תקופת החגים עצמה. במועדים אלו רבים מכינים את הבית שלהם לקראת החג, ולשם כך מזמינים מוצרים שונים, כגון ריהוט ומוצרי עיצוב משלימים לבית. מלבד זאת, בני המזל שנחסך מהם הצורך לארח והם מתארחים בבתיהם של בני משפחה אחרים, נדרשים להביא מתנה ראויה שתצדיק במעט את טרחתם של בעלי הבית. לכאורה מועדי תקופת החגים ידועים מראש, וניתן (באופן תיאורטי) להתכונן אליהם ולהזמין מבעוד מועד את המוצרים המבוקשים. אלא שאחד מהמנהגים הרווחים בארץ, הוא המתנה עד לרגע האחרון בהחלט בכל הקשור להכנות לחג. כך, יום-יומיים לפני ערב החג, או אפילו בערב החג עצמו, ניתן  לראות תורים ארוכים של אנשים הממתינים בחנויות המתנות. כך נאלץ עם ישראל (והוא יכול להאשים בכך רק את עצמו) להתמודד עם המתנה אינסופית, עצבים ומתנות של הרגע האחרון שאף אחד לא באמת צריך. אבל למצב זה יש פתרון – ניתן לעיין במוצרים הזמינים באתר האינטרנט של החנות, לרכוש את המתנה באמצעות תשלום טלפוני בכרטיס אשראי, ולהזמין משלוח אקספרס עד הבית. בלי תורים ובלי עצבים.

 

משלוחים בעת מזג אוויר קיצוני 

מלבד עונת החגים, שליחויות בארץ נפוצות בעיקר במצבים של מזג אוויר קיצוני. אין הכוונה כאן להוריקנים או לסערות יוצאות מגדר הרגיל; גם חום יולי אוגוסט מהווה סיבה מספקת לשכור שירות שליחויות. שירות מסוג זה חוסך את הצורך לצאת מהבית ולהיפרד מהמזגן לטובת הלחות הכבדה שבחוץ. הזמנה של שליח תאפשר להביא את המוצר או את הפריט הנדרש במהירות, ישירות לביתו של הלקוח. גם בעונת החורף, הביקוש לשליחויות עולה, ואנשים רבים מעדיפים לוותר על ההליכה בגשם, להישאר יבשים ולהמתין בנוחות לקבלת החבילה הביתה.

 

כיצד נערכים

בתקופות עמוסות, סביר להניח כי שירותי השליחויות יהיו עמוסים אף הם, ועל כן, במידת האפשר מומלץ להיערך מראש. אם לדוגמה בני הבית מתכננים לארח בני משפחה בבית במהלך החג, לא כדאי להמתין עם משלוח שולחן האוכל החדש לערב החג עצמו. גם אם נדרשים אביזרי עיצוב אחרים, כיסאות או כל פריט נדרש אחר, כדאי לשריין את השליחות מראש. ישנם מקרים שבהם הזמנת משלוח מראש, שלא בשעות השיא, אף תסייע להוזיל את העלות של השליחות. יחד עם זאת, לא תמיד יש אפשרות לתכנן את המשלוח במועד מוקדם, ולעתים קרובות יהיה צורך במשלוח מהיר מהיום להיום. במקרים אלו, מומלץ לבחור בחברה איכותית, אמינה ומקצועית בעלת ניסיון בתחום.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: