חברות שליחויות בעידן הטכנולוגי

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

בעידן הטכנולוגי כל השוק משנה את פניו, כשהעולם הוירטואלי הופך בהדרגה להיות זירת ההתרחשויות הבוערת. הצרכן הישראלי רוכש באופן מקוון מעל 35 פעמים בשנה בממוצע, כשעד 2020 צפוי השוק הקמעונאי המקוון להכפיל את עצמו ביחס להיום. עוד נמצא שככל שהשילוח של מוצרים יעיל יותר והצרכן מקבל אותו מהר יותר וללא תקלות כך הוא הופך לקוח נאמן יותר לעסק. לכן, עסקים רבים החלו לשים דגש רב יותר על בחירת חברות משלוחים עימן הם עובדים, ובהתאם גם חברות שליחויות מנסות להתאים עצמן לעידן המקוון, לייעל את שירותיהן ולספק שליחויות מיידיות לעסקים.

עולם השליחויות המסורתי – תהליך מובנה

עולם השליחויות המסורתי עובד כך שהתהליך מרגע שליחת המשלוח עד הגעתו הוא תהליך מובנה. בין בעל עסק לחברת שליחויות ישנו הסכם לגבי סוג משלוח בארץ, כשהמחיר אותו משלם בעל העסק הוא מחיר חודשי הכולל מספר פעמים המוגדרות כמשלוח מהיר או שליחויות אקספרס, מספר פעמים לשליחות מקומית, למשל שליחויות בתל אביב אם העסק נמצא בת”א ועוד. עם חברות שליחויות העובדות בשיטה הותיקה נמנות חברות כמו צ’יטה או הוריקן. גם אם מדובר בחברה איכותית המבצעת את עבודתה היטב, שיטת העבודה לא תמיד מתאימה לדינמיות ומתן למענה מיידי על צרכים שצצים באופן פתאומי.

עולם השליחויות של היום – תהליך גמיש

עד כמה שישנן חברות משלוחים ותיקות שמנסות להתאים את עצמן לעידן המודרני באמצעות הפעלת אתר אינטרנט נוח בו יוכל הלקוח לעקוב אחר סטטוס הזמנה, עדיין אופן התנהלותן, חלוקת העבודה בין שליחים, צורת ההתקשרות בין החברה ללקוח לא תואמות מספיק את הדינמיות והגמישות הנדרשת לאור העלייה הדרסטית בקניות המקוונות. אמנם ישנן חברות בהן ההזמנה נעשית באמצעות אפליקציה וצורת העבודה גמישה יותר מחברות המשלוחים המסורתיות, אך חברת GetPackage לקחה את הגמישות והנוחות עוד כמה צעדים קדימה. כאן יכול השליח לעבוד עם הרכב הפרטי שלו, כולל אופניים וסוג המשלוחים מותאם לכל שליח כך שיוכל לספק את השירות בזמן הקצר ביותר, בנוחות ובבטיחות.

לסיכום – למה לעבוד עם GetPackage?

  • שקיפות: ניתן לעקוב אחר המשלוח בכל שלב מרגע שנשלח ועד הגעתו. ניתן גם לדעת מי השליח, לראות כיצד הוא מדורג ולדרג אותו בעצמכם.
  • מחיר ידוע מראש: כבר כאשר תזינו באפליקציה את כתובת איסוף המשלוח והיעד תוכלו לדעת את המחיר.
  • מהירות: השליח אשר מבצע את העבודה הוא זה שיכול לבצעה במהירות האפשרית.
  • תשלום בטוח: כל התשלום נעשה באפליקציה המאובטחת באמצעות כרטיס אשראי כשפרטי האשראי אינם גלויים לאיש. בסיום המשלוח מתקבלת חשבונית דיגיטלית למייל.
  • התחשבות בעסקים: עסקים המעוניינים לשלם בתשלום חודשי מרוכז יכולים לעשות זאת. ניתן גם לתת הרשאה לעובד החברה לשמש כשליח.

אמינות: עד שהרחפנים יתחילו לרחף ולהביא משלוחים מהיום להיום ולבצע שליחויות אקספרס, ב-GetPackage תקבלו את השירות רק מהשליחים הטובים ביותר.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: