מה זה שירות משלוחים צמוד?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

עד לא מזמן, בתי עסק וארגונים שנדרשו לשירותי משלוחים, נאלצו להסתפק בחברות שליחויות שדרשו סכומים גבוהים. גם במקרים אלו, לא תמיד ניתן היה להבטיח משלוח מהיר ומיידי ועסקים רבים נותרו ללא מענה מתאים. אך כיום אפשר להתקדם לשירות משלוחים צמוד שיהיה זמין, ושיאפשר התנהלות מהירה ונוחה. מהו שירות משלוחים צמוד וכיצד הוא מתנהל – במאמר הבא.

שולחים הכל

בניגוד למצופה אולי, נפח הפעילות של הדואר בארץ גדלה כל העת. אומנם מעטים הם השולחים מכתבים היום, אך חבילות רבות מחייבות שילוח מהיר וכך נוצר עומס רב על רשת הדואר. במצב כזה, גם משלוח של פריט קטן עלול להתעכב לעתים שבועות ארוכים ולעתים אף לא להגיע כלל. לכן, כשמדובר במשלוח חשוב, או במשלוח שיש להעבירו במהירות ממקום למקום, מומלץ לבחור בשירות משלוחים אמין ומהיר המאפשר העברה של חבילות בגדלים משתנים. השירות של GetPackage למשל, מאפשר לשלוח פריטים בגדלים שונים בהתאם לצרכים של הלקוח. ניתן לשלוח לדוגמה מעטפה ובתוכה מסמכים חשובים או אף פריט כמו מפתחות וטלפון נייד. לקוחות הנדרשים למשלוח גדול יותר, למשל של מחשב נייד או של קלסר, יכולים לשלוח חבילה קטנה, וישנה גם אפשרות למשלוח חבילות בינוניות וחבילות גדולות. התשלום ייקבע על פי גודלה של החבילה, כשחבילה גדולה יכולה לכלול גם כיסא או אפילו מסך טלוויזיה.

משלוח מהיום להיום במהירות ובקלות

אחת הדרישות המרכזיות מכל שירות משלוחים צמוד הוא כאמור משלוח מהיר ומיידי. משלוח מסוג זה הוא פעמים רבות משימה בלתי אפשרי עבור חברות משלוחים גדולה שאין באפשרותה לספק שירות גמיש ומיידי. אך שירותי GetPackage ניתנים באמצעות אפליקציה ידידותית שדרכה ניתן להזמין משלוח חבילות במהירות ובקלות ללא צורך להמתין זמן רב. כך, גם כשמדובר במשלוחים דחופים, כגון שליחה של מסמכים חשובים או של חבילה ללקוח, אפשר להזמין משלוח מהיום להיום ולהבטיח את השלמת השליחות כמסגרת הזמן הנדרש. בממשק הפשוט של האפליקציה גם ניתן לבצע מעקב אחר מצבה של השליחות, לוודא את הגעתה ליעד ולהיות רגועים.

שקיפות ושירותיות

כאשר ארגון או בית עסק מעוניינים להעביר חבילה ליעד כלשהו, סביר להניח שלא יהיה קשה לאתר חברת שליחות. אלא שחברות רבות אינן פועלות בשקיפות ואינן מאפשרות מעקב פשוט ויעיל אחר ההזמנות שבוצעו. במקרים רבים תוסיף חברת השליחויות חיובים בגין המתנה או עיכובים מסוגים שונים, ולא תמיד יוכל מזמין השליחות לאמת את החיוב. על כן, כאשר החברה נדרשת לשירות משלוחים צמוד וקבוע, מומלץ לבחור בחברה כגון GetPackage המאפשרת לקבל הצעת מחיר מראש לפני הזמנת המשלוח. המחיר לא ישתנה לאחר הזמנת השליחות והוא יקבע בהתאם לכתובת היעד ובהתאם לגודלה של החבילה. בסיום החודש הלקוח העסקי יקבל תשלום חודשי מרוכז, ותהיה באפשרותו לצפות בכל ההזמנות שבוצעו על מנת לוודא כי החיוב מדויק. התשלום מבוצע באופן מאובטח דרך כרטיס אשראי, ולאחריו תשלח חשבונית שאותה ניתן יהיה לתייק לצורך שימוש עתידי.

בשורה התחתונה, שירות משלוחים צמוד מאפשר לבית העסק להזמין שליחויות בכל עת, ולזכות בשירות איכותי ובמעקב פשוט ונוח אחרי היסטוריית ההזמנות.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: