מחירון משלוחי חבילות

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

משלוח חבילות מחירון

אחד החסרונות של שירותי משלוחים הוא הזמן. רוב המשלוחים לוקחים זמן, בין אם מדובר ביום אחד ובין אם בכמה ימים. לכן חברת משלוחים אשר מספקת שירות משלוחי חבילות מהיום להיום לעסקים, ללא ספק מציעה פתרון מהפכני במיוחד כאשר המחיר של השירות כל כך משתלם כלכלית.

משלוח חבילות בארץ מחירים

כדי להבין עד כמה GetPackage חלוצה בתחומה ועד כמה השירות שלה משתלם לכם, עליכם לבחון את מחירי השליחויות הקיימים בארץ. ברוב המקרים אם תשתמשו בשירותי משלוחים תשלמו על כך את הסכומים הבאים:

  • משלוחים מהיום למחר – משלוחים כאלו לרוב יעלו לכם סביב ה- 50 ₪ .
  • משלוחים מהיום להיום – יעלו לכם בסביבות ה- 90 ₪.
  • משלוחים מעכשיו לעכשיו – יכולים לעלות לכם כ- 150 ₪.

השירות החדש המהפכני של GetPackage משנה את פני תחום המשלוחים בשוק המקומי והבינלאומי כאחד, בעזרת מודל מנצח של משלוחים מהיום להיום במחירים ממש נמוכים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומודל של כלכלה שיתופית, ב- GetPackage לוקחים את ענף המשלוחים צעד אחד קדימה ומאפשרים לכם ליהנות משירותי שילוח בזמן שיא. אפילו אתם לא תאמינו כמה מהר השליח יצלצל כדי למסור את החבילה שלכם.

אז כמה זה יעלה לכם?

אם ברוב החברות שירותי משלוח מהיום להיות יעלו לכם בין 90 ל- 150 ₪, לפעמים אפילו יותר, אצלנו ב- GetPackage מחירי משלוחים לעסקים יהיו 30 ₪ עבור חבילה! שמעתם נכון, תמורת 30 ₪ בלבד, המשלוח יגיע אליכם כבר באותו היום, ולא רק, אלא שגם תיהנו מגישה לפורטל העסקים המאפשרת לכם להזמין ולעקוב אחר המשלוחים לייב, אונליין.

השירות של GetPackage אינו רק שובר את השוק מבחינת המחיר והתמורה שמקבלים עבורו, אלא שהוא גם מתאים לכל סוגי הלקוחות שרוצים לבצע משלוח מהיר של חבילות מסוגים וגדלים שונים.

למי השירות מתאים?

השירות מתאים לעסקים שצריכים לשלוח מסמכים, מוצרים או ציוד באמצעות משלוח יעיל, במינימום בירוקרטיה ובמחיר משתלם במיוחד. שירותי המשלוח של החברה מתאימים גם לעסקים שכבר מבצעים משלוחים מהיום להיות ללקוחות או כאלו שרוצים לעשות זאת, ושואפים להתייעל מבחינה כלכלית ותפעולית. בנוסף השירותים מתאימים גם לאתרי מסחר מקוון שמבצעים משלוחים ורוצים לשפר את זמני השילוח שלהם במינימום עלות.

אז איך “הקסם” קורה?

במציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, זה רק מובן מאליו לצפות שמשלוחי אקספרס יהיו באמת כאלו, ולא ידרשו מכם לחכות הרבה זמן בפועל. חברת GetPackage הוקמה כדי לשנות את המצב על פניו, ומאפשרת שירות משלוחים מהיר ויעיל במיוחד. התהליך עצמו מאוד פשוט. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאפליקציה הידידותית של  GetPackageאו להשתמש בממשק האינטרנטי. אחרי שעשיתם זאת עליכם להכניס את פרטי המשלוח כמו כתובת איסוף, יעד, סוג וגודל חבילה ועוד. לאחר שמילאתם את כל הפרטים תקבלו הצעת מחיר עבור המשלוח בצורה ברורה ושקופה. זה השלב שבו המערכת המתקדמת שלנו תכנס לפעולה ותאתר את השליח הקרוב ביותר, כך שיוכל להגיע בזמן המהיר ביותר אליכם, לאסוף את החבילה כדי למסור אותה ליעד במהירות.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: