משלוחים בט”ו באב – גם באמצעות אפליקציה

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

טו באב הוא אחד העמוסים ביותר בתחום המשלוחים. גברים ונשים מעוניינים להפתיע את בני הזוג ולשלוח מתנות שבזכותן ידע בן הזוג שחשבו עליו. לעיתים זה עשוי להיות זר פרחים, תכשיט או כל מתנה אחרת שתעלה חיוך על שפתי בן הזוג. מכיוון שמדובר ביום מבוקש ועמוס, לעיתים קרובות כאשר פונים לחברת שליחויות, מגלים כי לא נותר מועד פנוי לביצוע השליחות. אך אל דאגה! באמצעות השירות החדש של Get Package, תוכלו להזמין שליחות במהירות ובקלות דרך אפליקציה ידידותית למשתמש ולמשתמשת.

רק לא לשכוח

אחד הדברים המסייעים לשמור על הזוגיות ולחזק אותה היא תשומת לב ראויה לבן או לבת הזוג. ככל שהזוגיות ארוכה יותר, כך חשוב יותר להשקיע בה ולוודא שבני הזוג שמחים זה בזה ומעריכים את הזמן המשותף שלהם יחד. על כן, זוגות רבים רואים בחגי האהבה כהזדמנות נפלאה לרענן את הזוגיות, לצאת לבילוי משותף ולהביע את ההערכה לבן הזוג באמצעות מתנה. זו אינה בהכרח חייבת להיות מתנה גדולה, מה שחשוב זה להראות כי לא שכחת וכי בן הזוג מצוי בליבך ובמחשבתך. אחת האפשרויות לעשות זאת היא להפתיע את הזוג במשלוח של פרחים, של שוקולד איכותי או של פריט כלשהו שהוא רצה זה זמן מה אך טרם רכש עבור עצמו. גם אם מדובר במתנה סמלית, המשמעות שלה היא הרבה מעבר לסכום שהושקע בה – משלוח לבן הזוג בט”ו אב הוא הזדמנות נפלאה להביע את האהבה שלך, וגם אם לא הספקת לרכוש את המוצר המבוקש – בעידן האינטרנט יש פתרונות; אפשר לדוגמה להזמין מוצר כלשהו דרך האינטרנט אוו באמצעות תשלום טלפוני באשראי, ולאחר מכן להזמין באמצעות האפליקציה שליחות מהירה מהחנות ישירות לבן הזוג.

שליחות מהירה

גם אם מצאת את המתנה המושלמת עבור בן הזוג, על מנת שמחווה זו אכן תהיה אפקטיבית, חשוב מאוד לוודא כי המשלוח יגיע במועד הרצוי. לעיתים חברת שליחויות בארץ עלולה לעכב את המשלוח, לאסוף את הפריט מאוחר מדי או להביא אותו ליעדו במצב שלא טוב בלשון המעטה. במצבים אלו, כל האפקט שבן הזוג שואף ליצור אובד, ונותרת בו תחושת החמצה. אך כיום כאשר נדרשים משלוחים בארץ, יש אפשרות לבחור בחברת GetPackage המאפשרת להשלים את השליחות עוד באותו היום. מזמין השליחות יכול לראות את התקדמותו של השליח, לתקשר איתו וכמובן גם לדרג את השירות שניתן לו ולצפות בדירוגים של לקוחות אחרים. ההזמנה ניתנת לביצוע באמצעות אפליקציה והמטרה היא ליצור שירות נוח, יעיל ושקוף.

בסיכומו של דבר, גם אם שכחתם לרכוש את המתנה ואתם רוכשים אותה ברגע האחרון – עדיין לא מאוחר מדי. ניתן להזמין את השליחויות במהירות ובקלות ועוד באותו היום בן הזוג יקבל לידיו את הפריט בזכות שירות מקצועי, יעיל ואיכותי. חג אהבה שמח!

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: