משלוחים בינעירוניים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

שירות משלוחים בינעירוניים מהיום להיום

שירות המשלוחים בו תבחרו להשתמש, ישפיע לא פעם על התדמית שלכם כעסק. כאשר השירות מקצועי, יעיל ומהיר, כך החוויה של לקוח הקצה משתפרת והוא ימשיך לעשות אתכם עסקים שוב ושוב. כדי ששירות המשלוחים שלכם יהיה מיטבי עליכם לבחור בחברת השליחויות הנכונה ובנקודה הזאת בדיוק חברתGetPackage  נכנסת לתמונה.

חלוצה בתחום השליחויות, זה בדוק!

עסקים רבים זקוקים לשירותי שילוח בינעירוניים, ואם הם רוצים לייעל את שירותי המשלוחים שלהם ולהתבלט ביחס לעסקים אחרים בתחום, משלוחים בינעירוניים מהיום להיום הם הפתרון. כאן רשת בפריסה ארצית היא הכרחית ומיד תגלו עד כמה המודל שלGetPackage  מהפכני ואיך הוא יכול לפעול לטובתכם בשוק כל כך תחרותי. כאשר אתם זקוקים לשירותי שילוח מהיום להיום, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לממשק האינטרנטי של החברה או לאפליקציה שלה, שמאוד ידידותית לשימוש ולהזין את כל הפרטים על המשלוח המיועד. בהתאם לפרטים שהזנתם תקבלו הצעת מחיר בשקיפות מלאה. לאחר מכן יבחר השליח המתאים ביותר לתפקיד, לרוב זה יהיה שליח שממש קרוב אליכם פיזית, כשלכם יש נגישות לכל הפרטים שלו ולדרכי התקשרות עמו.

הקרבה הפיזית והמודל הייחודי שעמו עובדת החברה, יבטיחו שהשליח יגיע אליכם ממש מהר לאסוף את החבילה, ולהעביר אותה באותה המהירות אל היעד.

מה המחירים של משלוחים בינעירוניים לעסקים?

הסיבה שחברתGetPackage  נחשבת למהפכנית בתחומה, אינה רק בגלל מודל המשלוחים המיוחד והמתקדם שלה, או בזכות הטכנולוגיה שמשמשת אותה, אלא גם בזכות המחירים המאוד משתלמים. החברה מציעה לכם שירות משלוחים בינעירוניים במחיר הכי זול ומשתלם של 25 ₪ לחבילה, זהו בהחלט המחיר הכי משתלם שאפשר למצוא לסוג כזה של משלוחים. כמובן שהמחיר כולל גם גישה מלאה לפורטל העסקים, מה שמאפשר לכם להזמין ולעקוב אחר המשלוחים בזמן אמת אונליין, מכל מקום שבו אתם נמצאים. כך אתם יכולים לקבל תמונת מצב על המשלוח ולהבין מתי יגיע ליעד. תוכלו אפילו ליצור קשר עם השליח באופן ישיר.

מדוע השירות שלGetPackage  כל כך מהפכני?

מספיק שתעשו סקר שוק ותבדקו מחירים של משלוחי חבילות בינעירוניות ותגלו שהמחיר ש- GetPackage מציעה לכם סופר משתלם. יש המון חברות שמציעות שירותי שילוח מהיום להיום והמחיר שלהן בהתאם. לרוב המחירים של משלוחים בינעירוניים מהיום להיום יהיה יקר יותר בהשוואה למשלוחים בתוך העיר, מה גם שהמחיר של המשלוח יעלה ככל שיגדל המרחק אל היעד. כמו כן העובדה שחברה מבצעת משלוחים בינעירוניים לעסקים מהיום להיום אינה אומרת שהשירות שלה יעיל ומקצועי, או מאוד מהיר. GetPackage מעמידה לרשותכם מערך לוגיסטי מתקדם, מחושב וסופר יעיל כך שאפילו אתם תהיו מופתעים מהמהירות שבה השליח יגיע אליכם, כל שכן מהמחיר עבור השירותים.

ב- GetPackageמציעים לכם שירות משלוחים בינעירוניים במחיר הכי זול ומשתלם, לא מאמינים? תבדקו אותנו! אנו כאן עבורכם.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: