משלוחים מהיום להיום – בתי חולים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

יתרונות המשלוחים מהיום להיום הופכים את סוג השליחויות הזה לנורמה הולכת וגוברת בקרב סוחרים וקמעונאים, וכבר מזמן הפסיקו להיחשב כשירות אקסלוסיבי חריג. תחום הרפואה בכלל ותחום בתי המרקחת ובתי החולים בפרט לא נשאר מאחור, ומסתבר כי לא מעט צרכנים מצפים לקבל, במסגרת הקשר שלהם עם המוסדות הרפואיים השונים, גם שירותי שליחויות בארץ מהיום להיום. מדוע המגמה הזו חשובה במיוחד בתחום הרפואה? הנה כמה סיבות לכך.

1. שיקולי ניידות

חולים כרוניים הזקוקים לתרופה שלהם (הסובלים מסוכרת, לחץ דם גבוה, אסטמה ועוד), הורים טריים, חולים לאחר שעברו הליך כירורגי ומטופלים מבוגרים, לעיתים קרובות מתקשים לצאת מהבית על מנת לרכוש את התרופות שלהם. אוכלוסיה זו רגישה במיוחד כיוון שהיא זקוקה לתרופות בטווח המיידי, לכן שליחויות במקום מגוריהם, כמו למשל שליחויות בתל אביב והמרכז, בצפון או בדרום – יכולים לסייע להם באופן מיוחד.

2. מגבלות זמן

הגעה לבית המרקחת דורשת לא מעט זמן. הנסיעה למקום, המתנה בתור, איסוף התרופות וחזרה הביתה – כל התהליך הזה עשוי לארוך זמן רב, ועבור חולים רבים – מדובר בזמן שעלול לפגוע בתהליך ההחלמה שלהם. שירות משלוחים מהיום להיום מאפשר לחולים אלו לקבל את המרשמים שלהם או תרופות ללא מרשם ישירות לביתם, ומאפשר להם את הזמן לנוח ולהחלים.

3. הצורך בפרטיות

חלק מהחולים עשויים לרצות לשמור את מצבם הבריאותי לעצמם. הם מעדיפים להימנע מעמידה ממושכת בבית המרקחת ורוצים לחסוך את השיחות עם הרוקח מעל הבמה הציבורית – עבור חולים אלה, שירות שליחויות דיסקרטי באותו היום עשוי לחסוך המון ולאפשר להם את הפרטיות שהם חפצים בה.

4. שיקולי נוחות

יש סיבה לכך שהמסחר האלקטרוני גדל באופן מתמיד ונעשה פופולרי כל כך. העיון בקטלוג מקוון הוא נוח במיוחד, ומאפשר לנו לבחור את הפריטים המדויקים עבורנו, לשלם באינטרנט, להזין את פרטי המשלוח ולא מעט זמן אחר כך – שליח מגיע עם החבילה שלנו, וכל זה מבלי לעזוב את הנוחות של הבית.

לקוחות מרוצים – בית חולים איכותי

בסופו של דבר, תוחלת החיים העסקית מתחילה ומסתיימת בשירות הניתן ללקוח. גם בבתי חולים ובבתי מרקחת הדבר הזה חשוב במיוחד. לקוחות מסופקים הם לקוחות שלוקחים אותם ברצינות, שמקשיבים לצרכים שלהם ומנסים לעשות הכל על מנת שיטרחו פחות, יקבלו יותר ויהנו מהשירות האיכותי ביותר שיש. שירות שליחויות מהיום להיום יאפשר לכם להגדיל את הרווחים באופן משמעותי ויחד עם זאת – יהיה גם דרך נהדרת לתקשורת נוחה עם קהל הלקוחות, הפיכת בית המרקחת או בית החולים לאטרקטיבי יותר בעבור הצרכנים והגדלת ההזמנות והמבוטחים.

הלקוחות של היום רוצים אמינות, שירותיות ומקצועיות. כדי לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה, במיוחד בענף תחרותי כמו ענף הרפואה, חשוב להעניק לצרכנים את השירות הטוב ביותר.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: