משלוח יום-יומי – יתרון לעסקים קטנים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

אחד היתרונות הגדולים ביותר של העסקים הקטנים, היא ביכולת הפוטנציאלית שלהם לגשת לכל פן בעסק באופן אישי יותר, מה שמוביל באופן ישיר ליחסים אינטימיים יותר עם קהל הלקוחות. לצד העובדה הזו, השאיפה של כל עסק היא לגדול, ואחד התחומים המתפתחים באופן מהיר בתחום הקמעונאי הוא תחום המשלוחים. בסופו של דבר, הגדילה של העסק מצריכה ממנו לגלות גמישות בהתאם, ולכן לא מעט עסקים מעדיפים לעבור למדיניות שליחויות נוחה יותר – משלוח אקספרס מיוחד המגיע ללקוח ביום ההזמנה. סקרנים לדעת כיצד שליחויות מהיום להיום יכולים להזניק את העסק שלכם קדימה? מיד תגלו.

  1. להתנהג כמו ה”גדולים”
    בנוף הקמעונאי של היום, אפשרויות המשלוח המזורז הפכו לנורמה. בדומה לחברות גדולות האמונות על שירות מהיר מהיום להיום, העובדה שבעל עסק – גם אם הוא קטן – מציע חווית שירות התואמת את החברות הגדולות, ממצבת אותו במקום של כבוד מול הלקוחות ומאפשרת לו להעניק לעסק שלו תדמית איכותית. בסופו של דבר, הדבר יעזור להבאת לקוחות חדשים, וכן יסייע לשמירה על מעגל לקוחות קיימים.
  2. להגדיל את התחרות
    כשאתם בוחרים להשתמש בשירותי שליחויות מהיום להיום, אתם מגדילים את התחרות ביניכם לבין החברות המקבילות לכם וגורמים ליותר לקוחות לבחור בכם. סקר שנערך בארה”ב העלה כי 74% מתוך משתתפי הסקר אמרו כי סביר להניח שהם ירכשו שוב מחברה מסוימת לאחר שקיבלו ממנה משלוח באותו היום.
  3. להיות אטרקטיביים יותר
    גם אם המוצר שאנו מציעים הוא איכותי ומועיל, אם חוות הדעת על השירות שאנו נותנים לא יהיו חיוביות – המכירות יקטנו באופן משמעותי. כשאתם מעניקים שירות מלא ללקוחות שלכם, כזה שכולל גם משלוח מהיר באותו היום, אתם מגדילים את הסיכוי לביקורת חיובית עליכם ולחוות דעת טובות – הן על המוצר והן על השירות.

איך עושים את זה נכון?

כדי לעמוד בסטנדרט הגבוה של הפעלת מערך שירות שליחויות מהיום להיום, חשוב לשמור על ציפיות הצרכנים ולפעול בצורה מסודרת ונכונה. איך עושים זאת?

היו שקופים – מחקרים מוכיחים כי צרכנים מוכנים לשלם יותר על משלוח מהיר, אך אף אחד לא מוכן לגלות זאת בסוף הקניה. לכן, היו שקופים לגבי מחירי המשלוח המהיר והדגישו אותם מיד בתחילת תהליך הרכישה.

העסיקו אנשי מקצוע – אנשי המקצוע המספקים את החבילה הם השתקפות ישירה של העסק ממנו נרכש המוצר, ממש בדומה לשירות הלקוחות של העסק. סקרים שנערכו בנושא העלו כי 70% מהנשאלים אמרו כי כשהאדם המוסר להם את החבילה לבוש מדים, הדבר מגביר את האמון שלהם בו. מנגד, 57% מהנשאלים הצהירו כי לא ירכשו שוב מהחברה לאחר שקיבלו שירות לא מקצועי מהשליח. המסקנות העולות מהסקרים הללו מוכיחות כי חייבים להעסיק נהגים אדיבים, מקצועיים וכאלה שיודעים את העבודה על בוריה.

ספקו מעקב בזמן אמת – מתן מעקב בזמן אמת מאפשר ללקוחות לדעת מתי לצפות לחבילה שלהם ולתכנן את סדר יומם בהתאם.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: