שליחויות בארץ מהיום להיום

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

במחקרים שנעשו בתחום המסחר נמצא כי נושא השילוח הוא אחד החסמים העיקריים של צרכני האונליין. השינויים בתחום השליחויות בשנים האחרונות ומציאת פתרונות לשליחויות אקספרס ושליחויות מהיום להיום הורידה בהדרגה את החששות מהזמנות אונליין והגדילה את מספר הקניות אונליין באופן משמעותי.

עוד נמצא כי נוחות הקניה ומהירות קבלת המוצר הם בעלי השפעה רבה על הצריכה. הוכחה לכך היא צמיחת השוק הקמעונאי המקוון בשנים האחרונות ביותר מ- 25% אשר התאפשרה בעקבות פתרונות שילוח לעסקים בדרך בטוחה, מהירה ונוחה הן לבעל העסק והן לקונה. חברת GetPackage מספקת פתרונות למשלוחים מהירים, כולל משלוחים מהיום להיום.

באילו מצבים נדרשים משלוחים מהיום להיום? עסקים בסדרי גודל שונים זקוקים לשירות אמין, יעיל ובטוח של שליחויות מהיום להיום במגוון מצבים. התנהלות תקינה של העסק דורשת העברת מסמכים לגורמים שונים כמו רואה חשבון, הרשות המקומית, משרדים ממשלתיים ועוד. לעיתים יהיה מדובר על משלוח מקומי, למשל משלוח בתל אביב, ולעיתים על משלוח בארץ. סוג אחר של שליחויות בארץ הוא שליחת מוצר ללקוח שהזמין אונליין. גם מרכזים רפואיים נדרשים להעביר משלוחים במהירות רבה, לפעמים באופן בהול. כך או כך, למהירות העברת המשלוח ישנה חשיבות רבה ועל השליח מוטלת אחריות רבה.

מה האופציות לשליחויות מהיום להיום בארץ?

האופציות המרכזיות שישנן היום לביצוע שליחויות מהיום להיום הן:

  • עבודה עם חברות שליחויות “מסורתיות”: חברות משלוחים אשר עובדות שנים באותה דרך, עם צוות שליחים קבוע כשברשותן צי רכבים. צורת ההתקשרות והעבודה עם חברות אלה יכולה להיות מסורבלת ופחות תואמת את הדינמיות הנוצרת בעולם העסקים היום, במיוחד כשמדובר על רכישות אונליין. כאשר אלה עסקים הזקוקים לשירות משלוחים קבוע, סגירת התשלום תיעשה באמצעות מתן הצעת מחיר או סגירה על מספר מסוים של שליחויות מהיום להיום בחודש כשכל חריגה גוררת תשלום נוסף. המחירים יכולים להשתנות לפי המרחק או משקל המשלוח ויכולים לנוע מ- 30 שקלים עבור מכתב ליעד מקומי ועד 600 ₪ לחבילה גדולה ליעד בין עירוני. והזמנת השליח מתבצעת לרוב דרך המוקד הטלפוני ולא תמיד יכולה החברה לעמוד במשלוחים מהירים, במיוחד כשהם למקום מרוחק.
  • עבודה עם חברות ההולכות עם הטכנולוגיה: כדרך לענות על הצורך בשילוח מהיר ומתוך הבנה עד כמה שילוח מהיר ויעיל משפיע על עולם העסקים, קמו חברות שמאפשרות לבעלי עסקים התקשרות נוחה באמצעות אפליקציה. חברות אלה בנויות כך שהשירות ניתן במהירות רבה- הן האיסוף והן ההגעה ליעד. באפליקציה ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח ולהתעדכן בקלות רבה. חברת GetPackage הגדילה לעשות והלכה לא רק עם הטכנולוגיה קדימה אלא גם עם כל נושא הכלכלה השיתופית שתופס היום חזק מאוד בנושאים נוספים כמו התחבורה הציבורית. הפריסה הארצית והאפשרות לשמש כשליח גם עם הרכב הפרטי הופכת את השליחויות לקלות, זריזות ובטוחות. כמובן ששליח יכול לבצע עבודה רק לאחר שהחברה ראתה מיהו, יותר מכך- גם מזמין השירות יכול לראות מיהו השליח וכיצד דורג. השקיפות בכל הנוגע להזמנה, תשלום בטוח, והעברת משלוח מסוג מסוים ולמקום מסוים רק ע”י שליח שמסוגל לעשות זאת במהירות המרבית ובבטיחות הופכים את צורת העבודה של GetPackage למודל עבור חברות השליחויות של המחר.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: