שליחויות למשרדי ממשלה

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

בשגרת היום-יום רבים נעזרים בדואר ישראל על מנת לשלוח מעטפות וחבילות שונות. אלא שלעתים מתעורר הצורך לבצע משלוח דחוף, כאן ועכשיו. מקרים אלו נפוצים במיוחד כאשר מדובר בשליחויות למשרדי ממשלה או למוסדות רשמיים אחרים. במצבים אלו דרוש פתרון אמין, איכותי ומהיר. לשם כך אין צורך לעמוד בתור של הדואר או להזמין שליחות יקרה. כיום יש דרך חדשה.

שליחות לכ-ו-ל-ם

חברות שליחויות רבות מייעדות את השירותים שלהם ללקוחות עסקיים בלבד, או שמציעות מחירים אטרקטיביים אך ורק ללקוחות מסוג זה. אלא שכמעט כל אחד נזקק בזמן זה או אחר לשלוח מסמכים חשובים למשרדים ממשלתיים. לעתים מדובר במסמכים בעלי חשיבות עליונה, שיש להגיש אותם במהירות האפשרית. במקרים אחרים יהיה מדובר בשליחה של מסמכים משפטיים הנחוצים לשם תהליכים מסוימים. בכל מצבים אלו, גם אם מדובר בלקוח עסקי וגם אם מדובר בלקוח פרטי, ניתן היום להיעזר באפליקציה בשם GetPackage שתאפשר לכל אחד לבצע משלוח בקלות ובמהירות. באמצעות המשלוח ניתן להעביר מעטפות הכוללות מסמכים, מכשירי טלפון נייד שנשכחו במקום מסוים וכיוצא בזה, אך ישנה גם אפשרות למשלוח של חבילות קטנות, בינונית וגדולות. כל לקוח בוחר במשלוח הרצוי ומבצע את ההזמנה באמצעות מספר לחיצות בטלפון הנייד.

משלוח מהיר מהיום להיום

לצד שליחויות רגילות, שאינן בעלות דחיפות גבוהה, ניתן להזמין גם שליחויות מהיום להיום או בשמן הנוסף – משלוחי אקספרס. גם את משלוחי האקספרס ניתן להזמין באמצעות האפליקציה או דרך רשת האינטרנט, ותוך רבע שעה מתייצב שליח האוסף את החבילה בדרך ליעדה. אם יש צורך במשלוח של מסמכים דחופים למשרד ניתן להזין באפליקציה את כתובת האיסוף, את מועד האיסוף, את היעד את גודל החבילה והסוג שלה ואת פרטיו של איש הקשר שאליו צפויה החבילה להגיע. כך ניתן לבצע משלוח חבילות באופן פשוט ונוח מבלי להזדקק לחברות משלוחים שונות, המגיעות לאסוף את החבילה בזמן הנוח להן ומשחררות אותה ליעד כאשר מתאפשר להן. אופן המשלוח נקבע בהתאם לסוג החבילה ולדרך המהירה ביותר, כך שהשליח יכול להיעזר ברכב, בקטנוע או אף באופניים כאשר נדרש ניווט מהיר באזור עירוני וצפוף.

מחיר ברור, תשלום בטוח

כמעט כל מי שהזמין בעבר משלוח של חבילות או של מסמכים מגלה די מהר כי המחיר שעליו סוכם הופך להיות למעשה המחיר ההתחלתי של השליחות. למחיר זה מוסיפות חברות השליחויות סעיפים שונים בתעריפים משתנים, כגון סעיף המתנה לאיש הקשר שעבורו מיועדת החבילה. כך הצעת המחיר המקורית הולכת ותופחת, ובסופו של דבר הלקוח נאלץ לשלם סכום גדול בהרבה מזה שסוכם עליו מראש. אך כשמדובר באפליקציה של GetPackage – אין דבר כזה. לאחר שהלקוח מזין את פרטי המשלוח באפליקציה הוא מקבל הצעת מחיר ברורה וידועה מראש, והוא יכול להיות בטוח כי זהו הסכום שיהיה עליו לשלם. החשבונית נשלח ללקוח לאחר השלמת השליחות, וניתנת האפשרות לבחון גם את היסטורית השליחויות שהושלמו. כך ניתן לבצע שליחויות בקלות ובמהירות, מבלי להתפשר על האיכות ועל השקיפות.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: