איך עסקים קטנים יכולים לשלוח באופן יום-יומי לתאגידים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

עסקים קטנים צריכים להתמודד עם מספר אתגרים משמעותיים. מלבד הביורוקרטיה והמיסוי, עסק קטן צריך כל הזמן לחשוב על התייעלות וחיסכון, מבלי לפגוע בשירות ובמקצועיות.משלוח של מסמכים וחבילות יכול להיות מטרד של ממש, גם מבחינת הפרוצדורה והשקעת הזמן של העובדים, וכמובן גם מבחינת העלויות. החדשות הטובות הן שיש היום אפשרויות מתקדמות, יעילות וזולות.

כל הדרכים לבצע את המשלוח

כאשר עסק צריך לשלוח מסמכים וחבילות באופן קבוע ויום יומי, יש כמה דרכים לעשות זאת. אפשר להקצות עובד אשר ייגש לדואר בכל יום, ולעיתים גם כמה פעמים ביום. לרוב זוהי צורת המשלוח הזולה ביותר, אבל היא גוזלת זמן רב ובעיקר מונעת מאותו עובד להיות זמין לדברים אחרים. כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה, בכלל לא בטוח שהחיסכון הכספי בדמי המשלוח הוא אכן כדאי ויעיל עבור העסק.
ישנם מקרים שבהם העובד יכול לבצע את המסירה בעצמו. זוהי שיטת עבודה נפוצה מאוד במשרדים של עורכי דין למשל, אך לרוב הנמענים הם בתי משפט ומשרדי ממשלה, אשר מרוכזים באזור אחד.
אפשרות שלישית היא כמובן לשכור את שירותיה של חברת שליחויות אשר תבצע את המשלוחים עבורכם.

זמין, בלחיצת כפתור

יש היום בשוק מספר חברות אשר מספקות שירות משלוחים, ורובן פועלות על פי המודל הוותיק של העסקת שליחים, תיאום מועדי איסוף ומועדי מסירה.המודל של Get package מייעל את העניין אפילו יותר, ומאפשר לכם להזמין משלוח בלחיצת כפתור- דרך האפליקציה או דרך אתר האינטרנט. לאחר הזמנת המשלוח השליח יגיע עד אליכם כדי לאסוף את החבילה, ובאמצעות האפליקציה תקבלו עדכונים בזמן אמת על תהליך המסירה.

כיצד עובד המודל של Getpackage?

למעשה המודל מבוסס על מאגר גדול של שליחים, הנמצאים בכל רחבי הארץ. ברגע הזמנת המשלוח האפליקציה מאתרת את השליח הזמין והקרוב ביותר ו”משדכת” בינו לבין ההזמנה שלכם. לאחר מכן האפליקציה גם מסייעת לשליח למצוא את המסלול הקצר והיעיל ביותר אל היעד, ולאורך כל הדרך תקבלו עדכונים בזמן אמת כולל אישור על מסירת החבילה. בצורה כזו אנו מספקים שירות משלוחים אשר מאפשר משלוחים מהיום להיום, במהירות ובזמינות גבוהה.

יעילות בכל המדדים

מודל העבודה הייחודי של Get package מאפשר זמינות גבוהה מאוד של שליחים בכל רחבי הארץ, כך שתדעו בדיוק מתי השליח יגיע אליכם- מבלי צורך לתאם חלון זמנים ארוך ולהמתין לשווא. מלבד עדכון בזמן אמת על מיקום החבילה ומסירתה, תוכלו לדרג את טיב השירות שקיבלתם מהשליח שלנו. בצורה כזו אנו שומרים על מאגר של שליחים מקצועיים ורציניים.

התשלום על כל משלוח מבוצע באמצעות מערכת סליקה מאובטחת, המאפשרת לכם להזמין משלוחים בהתאם לצורך- בין אם מדובר במשלוח חד פעמי ובין אם מדובר בהזמנת משלוחים מהיום להיום על בסיס קבוע.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: