אילו תועלות יהיו לעסקים קטנים במשלוח יומי?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

עסקים קטנים משקיעים שעות ארוכות, עבודה קשה ומסירות אין קץ על מנת להפעיל את העסק שלהם. לעיתים קרובות בעלי העסק מלינים על כך שהחברות הגדולות גורמות להם להידחק לשוליים, שכן המשאבים שלהם לא דומים, והם לא יכולים להרשות לעצמם את המערך הלוגיסטי שעסקים גדולים מסוגלים לו. יחד עם זאת, גם אם יש שינויים בשוק הקמעונאי, זה לא אומר שעסקים קטנים לא יכולים ללמוד אותם ולהגיב להם בהצלחה. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן שירות שליחויות יומיות לקהל הלקוחות. מדוע השירות הזה עשוי להזניק את העסק שלכם קדימה?

לקוחות רוצים משלוח באותו יום

הביקוש למסירת משלוח ביום ההזמנה נמצא במגמת עליה. על פי סקרי צרכנים מובילים, קטגוריית המשלוחים היומיים נמצאת בגידול מתמיד בשנה האחרונה – ועל אף שזה עשוי להרתיע עסקים קטנים, מדובר בקרש קפיצה משמעותי הטומן בחובו פוטנציאל עצום להגדלת המכירות. כמה עצום? 74% מהצרכנים שנשאלו, אמרו כי היו רוכשים בשנית מחברה שסיפקה להם את הפריט שהזמינו באותו היום.

כעסק קטן, ייתכן והנתון הזה גורם לך לתהות האם אתה יכול למלא אחר הציפיות של הצרכנים. התשובה המשמחת היא – בהחלט. כיצד? על ידי העסקת חברת משלוחים חיצונית.

שומרים על ראש שקט

אין צורך לשמור על מערך שליחויות פנימי בתוך העסק, הכולל רכבים ונהגים, שכן אלו פעולות יקרות ומורכבות לניהול. כשאתם מעסיקים חברת משלוחים במיקור חוץ אתם מורידים מעצמכם את נטל הניהול ויודעים כי הפן הזה של העסק מטופל על הצד הטוב ביותר, כולל נהגים מקצועיים, שליחים אדיבים וצי רכבים זמין.

דרכים לשמירה על רמת שליחויות גבוהה

כדי לשמור על רמה גבוהה ולהבטיח שהמהלך יעשה באופן מיטבי, חשוב להקפיד על כמה פרמטרים מרכזיים:

  • תמחור מראש – הלקוח לא צריך להיות מופתע ממחיר המשלוח. חשוב לפעול בשקיפות מלאה ולספק לו את המידע מיד בתחילת הרכישה.
  • מעקב בזמן אמת – כך הצרכן יוכל לתכנן את הלו”ז שלו בהתאם ויהיה במעקב מתמיד אחר החבילה.
  • גמישות – העניקו ללקוחותיכם את האפשרות לבחור את טווח השעות המועדף עליהם
  • אמינות – השתמשו אך ורק באתרים מאובטחים והציעו חווית קניה מובילה ובטוחה, כדי שהלקוחות יוכלו להיות רגועים בבחירתם

בניית המותג דרך מערך המשלוחים

כעסק קטן, בניית המותג שלך זו לא מלאכה פשוטה. הקושי גובר ככל שציפיות הלקוח עולות והעדפותיו מתפתחות, ולעיתים נדמה כי בקלות עסקים קטנים יכולים להישאר מאחור. חלק חשוב מהמיתוג טמון בשירות אדיב ובמערך שליחויות מיומן. כשאתם בוחרים להפעיל שירות שליחויות מהיום להיום, אתם ממתגים את עצמכם כעסק איכותי ומסוגלים להשאיר רושם בל ימחה על הצרכן. שכירת שירותיה של חברת משלוחים מהירה, אחראית ואדיבה, תפגיש את הלקוחות שלכם עם ה”פנים” של העסק, ותספק להם מותג איכותי ונעים, הכרוך בשירות מהיר – ממש כמו החברות הגדולות

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: