החשיבות של משלוח באותו יום – סטטיסטיקות

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

החשיבות של משלוח באותו יום – סטטיסטיקות

בכל יום אנחנו רואים איך השוק משתנה. בעבר אם רצינו לקנות דבר מה היינו צריכים לצאת מהבית וללכת לשוטט בין החנויות. בהמשך היו עסקים שהחליטו לשכלל את העניין, והפיצו קטלוגים שיאפשרו ללקוחות להזמין את המוצרים מבלי לצאת מהבית.

אבל המהפכה האמיתית התחוללה עם כניסת האינטרנט לחיינו, והאפשרות להקים חנות וירטואלית בקלות ובמהירות. עסקים שיודעים לזהות הזדמנויות ולנצל אותן מגדילים את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ומצמצמים עלויות, ואילו הלקוחות זוכים לחוויית קנייה, נוחות ומחירים נמוכים יותר.

משלוח חבילות – הבסיס של רכישה מרחוק

מובן מאליו כי כדי שאפשר יהיה לרכוש מוצרים דרך האינטרנט או בכל שיטה אחרת, החנות צריכה להשתמש בשירות משלוחים מבוסס ואמין. הרי חבילות שמגיעות באיחור, נהרסות או הולכות לאיבוד, פוגעות בחוויית הקנייה ומשאירות לקוחות כועסים.

ומנגד, שירות שילוח יעיל ואיכותי הוא מרכיב משמעותי מאוד בשביעות הרצון של הלקוחות. למעשה, זהו אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בהחלטה האם לבצע את הרכישה און ליין, או לנסוע לחנות ולרכוש את המוצר באופן אישי- כך עולה מסקרים בקרב לקוחות בגילאים שונים. כ-50% השיבו כי כאשר יש אפשרות של משלוח מהיר, יש סיכוי גדול יותר שיחליטו לרכוש דרך האינטרנט.

שליחות מהיום להיום – המספרים לא משקרים

מדיניות של משלוח חבילות ומסירתן בתוך 24 שעות מרגע ההזמנה נפוצה מאוד במדינות שונות באירופה וכמובן בארה”ב. קמעונאיות ענק כדוגמת אמזון הן דוגמה נהדרת לחברה שזיהתה פוטנציאל אדיר בהקמת חנות מקוונת, ובמתן שירות זריז ואיכותי ללקוחותיה.

במדינות הללו כ-50% מהחנויות המציעות רכישה מרחוק, מעניקות גם שירות של שליחות מהיום להיום. ומבין כל החנויות שעדיין אינן מציעות משלוח מהיר, כ-65% השיבו שהן מתכוונות לעשות זאת בתוך כשנתיים. ואילו הלקוחות השיבו כי רובם מעוניינים בקבלת החבילה באותו היום, ו-61% יהיו מוכנים לשלם תוספת כסף עבור השירות המהיר.

ומה קורה בישראל?

הפריצה הגדולה של החנויות האינטרנטיות הגיעה לישראל מעט באיחור. תחילה היו אלה חנויות גלובליות שהציעו משלוח גם לישראל, אך בשנים האחרונות אפשר להגיד שהמהפכה הושלמה וחנויות מקומיות רבות מציעות את האפשרות לרכישה און ליין.

אך בכל הקשור למשלוח חבילות יש עוד כברת דרך שאנחנו צריכים לעבור. שיטת המשלוח העיקרית הנהוגה היום היא משלוח חבילות באמצעות שירותי הדואר הרגילים, כאשר החנויות מבטיחות שהחבילה תגיע בתוך כ-14 ימי עסקים. האפשרות של שליחות מהיום להיום קיימת בחלק מהעסקים, אך פעמים רבות בתוספת של סכומים גבוהים מאוד- שהופכים את העסקה ללא כדאית.

התוצאה היא שלקוחות רבים אשר זקוקים למוצר באופן מיידי, יעדיפו לגשת לחנות הקרובה לביתם מאשר לרכוש און ליין ולהמתין זמן רב להגעת החבילה.

השירות של Get Package נותן מענה בדיוק לנקודה הזו, ומאפשר לעסקים להציע שילוח מהיר ומידי בתוך מספר שעות, ובמחירים נוחים והגיוניים. אנחנו מאמינים כי רק בצורה כזו נביא לפריצת דרך גם בתחום הזה.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: