חבילות בינוניות

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

ללכת לדואר, להזמין שליח או למסור בעצמכם. הדילמה הזו צצה ועולה בכל פעם שצריך לשלוח חבילה, ובדרך כלל הבחירה היא בין האופציה הגרועה לאופציה המעצבנת. בין אם זה לנסוע ולחפש חניה, להמתין בתור או לחכות שהשליח יגיע כבר, משלוח חבילות בינוניות יכול להיות מטלה מאוד מעצבנת ומתסכלת. לכן הקמנו את getpackage, כדי לספק לכם אלטרנטיבה של משלוח חבילות בינוניות (וגם מעטפות ואפילו חבילות גדולות), בצורה שתהיה זמינה ונוחה לכל אחד.

איך זה עובד?

בקלות! נכנסים לאתר או לאפליקציה ובוחרים את גודל החבילה שרוצים לשלוח. מחיר משלוח חבילות בינוניות מחושב אוטומטית בהתאם למידות החבילה ולמרחק, כך שתדעו מראש כמה עליכם לשלם. לאחר ביצוע ההזמנה אנחנו נאתר עבורכם את השליח הקרוב והזמין ביותר, שיגיע לאסוף את החבילה במהירות. כן, כבר באותו היום, בלי להמתין לאיסוף שעות על גבי שעות. לאחר איסוף החבילה, השליח יעביר אותה בדרך המהירה ביותר לכתובת היעד, ולא, אתם לא צריכים להמתין ימים על גבי ימים עד שהחבילה תיכנס לסבב החלוקה, ובפסקה הבאה תבינו למה.

לאורך כל התהליך תוכלו לקבל עדכונים בזמן אמת על סטטוס המשלוח ומיקום החבילה, ולקבל עדכון כאשר היא נמסרה ליעדה בשלום. לאחר מכן תוכלו גם לדרג את רמת השירות שקיבלתם מהשליח, כדי לסייע לנו וללקוחות אחרים.

התשלום מבוצע באמצעות כרטיס האשראי, במערכת סליקה מאובטחת וסודית, כך שפרטי האשראי שלכם לא ידלפו לאף אחד. כל אחד יכול להיכנס לאתר או לאפליקציה ולהזמין משלוח, ובעלי עסקים מוזמנים לפנות אלינו כדי שנוכל לסכם על הסדר תשלומים מרוכז.

מיהם השליחים שלנו?

התפתחות הטכנולוגיה משפיעה בדרכים שונות על מודלים עסקיים, והובילה בין השאר להקמה של חברות שמשמשות בתור מתווך בין הלקוח לבין נותן השירות. אם בעבר הייתם חייבים להתקשר לחברת מוניות כדי להזמין מונית, היום יש כבר יותר ויותר מדינות בהן תוכלו להזמין הסעה באופן פרטי דרך אפליקציה שתחבר אתכם לנהגים בסביבתכם שפנויים לבצע את הנסיעה. זהו בדיוק העיקרון עליו פועלת Getpackage. יש לנו מאגר של שליחים, שיכולים להיות אנשים העובדים בכך במשרה

מלאה, אנשים המשלבים זאת כתוספת הכנסה, חיילים משוחררים, סטודנטים ועוד. במהלך ההרשמה השליחים עוברים תהליך של אימות, כדי לוודא שהם אכן רציניים ויכולים לספק את השירות בצורה יעילה. כאשר אתה מבצע הזמנה של משלוח חבילות בינוניות, המערכת שלנו מנתבת את ההזמנה שלך לשליח הזמין הקרוב ביותר אליך, כדי שלא תצטרך להמתין שעות על גבי שעות. השליחים שלנו מחויבים להעביר את החבילה במהירות וביעילות, ולתת שירות אמין ואיכותי. מערכת הדירוג והמשוב מאפשרת לנו לשמור על מאגר של שליחים איכותיים ורציניים, ומנגד לזהות ולטפל בבעיות מיד כאשר הן צצות.

משלוח עם Getpackage חוסך לכם כאב ראש ובזבוז זמן, ומספק לכם שירות משלוחים אמין ומהיר בלחיצת כפתור.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: