חיבור חברת השליחויות לאתרי מכירות

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

שיווק וקידום של מוצרים באמצעות אתרי האינטרנט הביאו לכך שכיום חלק גדול של הרכישות מבוצע באמצעות אתרי האינטרנט השונים. מדובר במגוון רחב של מוצרים; קניות מהסופר, רכישת ביגוד והנעלה, רכישה של ציוד חשמלי ועוד ועוד. מכיוון שמדובר בקהל יעד שרק הולך ומתרחב, ומכיוון שחלק גדול מהלקוחות מעוניינים לקבל את המוצרים שנרכשו במהירות האפשרית, נדרשים בעלי העסקים לספק שירותי משלוחים מהירים ויעילים. לשם כך, עד לא מזמן בעל העסק היה שולח את המוצרים דרך שירותי השליחויות של הדואר או באמצעות חברת שליחויות פרטית שלעתים גובה תעריפים גבוהים מאוד. כיום ישנו שירות חדש – API המקל גם על בעל העסק וגם על הלקוח.


שירות מעולה ויעיל

שירותי API הוא כיום שירות שליחויות חדש שמהווה פתרון מצוין ויעיל לעסקים המקבלים הזמנות דרך אתר אינטרנט. את שירות זה ניתן לשלב באופן אופטימלי באתרי איקומרס ואתרים מכירתיים המאפשרים ללקוח לקבל לידיו את המוצר באמצעות שליחות. במקרים אלו הלקוח מוסיף לסל את המוצר המבוקש ובהשלמת תהליך הרכישה הוא מזמין בעצמו את המשלוח דרך האתר שממנו הוא רוכש את המוצר. כך, לקוח הרוכש בגד ים שהוא נזקק לו בדחיפות לצורך חופשה קרבה למשל, מתחבר ישירות ובאופן מקוון למערכת של GetPackage דרך האתר של בעל העסק. באופן זה המוצר מגיע ללקוח במהירות ולשביעות רצונו. מן הצד השני, בעל העסק העובד באמצעות שירות משלוחים זה יכול לעקוב אחר הסטטוס של המשלוח, ולהיות בטוח שהוא נאסף ושהוא נמצא בדרכו ללקוח שלו.


עלויות משתלמות

כל בעל עסק הנעזר בחברת שליחויות חיצונית על מנת לשלוח מוצרים ללקוחות שלו, יודע כי עלות השליחות שהוא גובה מן הלקוח מכסה לעתים רק חלק קטן וסמלי מעלות שירות השליחויות כולו. פעמים רבות חברת משלוחים מחייבות את בעל העסק בסעיפים שונים ומשונים כגון משך המתנה או נסיעה בפקקים, ולבעל העסק אין למעשה כל דרך לאשר את טענתו של השליח כי הוא אכן המתין לנמען או כי הוא נאלץ לבלות חלק גדול מזמנו בפקקים. לעומת זאת, שירות API החדש חוסך מבעל העסק את הצורך לעבוד מול חברת שליחויות, ואין הוא נדרש לבצע מעקב אחר דרישות התשלום של הספקים ואחר קבלת חשבוניות. מנגד, הלקוח עצמו יכול להזמין את השליחות כך שהיא תגיע בזמן ובמקום המתאים לו. חשוב לציין כי עלויות שירות API זהות לעלויות של השירות הכללי שמעניקה חברת GetPackage ומחיר השליחות תלוי בגודל המוצר ובמרחק שאליו יש לשלוח אותו.


שליחויות לכל הארץ

אחד היתרונות של שימוש בשירות API הוא האפשרות לבצע את המשלוח לכל מקום בארץ. עניין זה אינו מובן מאליו, שכן ישנן חברות רבות המבצעות שליחות לאזור מסוים בלבד; במקרים אלו, בעל עסק המעוניין לספק ללקוחותיו שירות הולם, נאלץ לשכור את שירותיהן של כמה חברות שליחויות, מה שמסרבל את הטיפול בכל פנייה ופנייה. לעומת זאת, שירות API של GetPackage אינו מוגבל לאזור מסוים והוא מאפשר לבצע משלוחים מהיום להיום בכל רחבי הארץ. על כן, כל בעל עסק המעוניין לפשט את תחום המשלוחים ולהתקדם עם הפתרונות המוצעים היום – מומלץ כי יעשה שימוש בכלי חשוב זה.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: