מחירון משלוחים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

מחירון משלוחים

כל פעם שאנו רוצים להשתמש בשירותי משלוחים, אחד הדברים הראשונים שאנו מבררים הוא מחיר משלוחים. העלויות לא פעם גם ישפיעו על ההחלטה אם לעבוד עם חברה כזאת או אחרת. אנו ב- GetPackage מבינים שהזמן שלכם יקר, ושאם אתם משקיעים במשלוח אתם רוצים לקבל את מלוא התמורה עבור ההשקעה שלכם. כמו כן, אנו יודעים שאתם רוצים ליהנות משירות כמה שיותר איכותי, מקצועי, אמין ומתקדם במחיר משתלם.

משלוחים במחיר ידוע מראש, מעניקים מידה גדולה של שקט נפשי, במיוחד כאשר המחיר אינו בא על חשבון איכות השירות שאתם מקבלים. אנו יכולים לספק לכם משלוחים מהירים בגוש דן במחיר מוזל, למעשה אצלנו תיהנו מהמחיר הכי זול שאפשר למצוא למשלוחים, אחד המאפיינים אשר הפך אותנו לחלוצים בתחום השליחויות בארץ.

מה המחיר כולל?

מחירון משלוחים נותן לכם אפשרות להציץ בתמונה הגדולה, ולדעת מראש כמה כל משלוח יעלה לכם, איזו השפעה תהיה לשעת המשלוח על המחיר, או לימים מיוחדים כמו חגים ומועדים. אצלנו, מלבד השליחות נטו, תיהנו גם מהאפשרות לקבל גישה לפורטל העסקים, להזמין משלוחים אונליין מבלי להתחייב או לחכות להצעת מחיר, להיות חשופים לפרטי השליח, ולצפות בסטטוס המשלוח בזמן אמת ובכל שלב ושלב בדרכו אל היעד.

כיצד מחשבים מחירון שליחויות?

בין אם אתם מעוניינים במשלוח חבילות בארץ מהיום להיום, ובין אם במשלוחי חבילות לעסקים בכל הארץ, מחיר משלוחים הוא תנאי חשוב. מחירון שליחויות מבית GetPackage‎ הנו ידוע מראש או מחושב על פי מרחק בשירות האקספרס. הרבה פעמים כשאנו עושים השוואת מחירים עבור שירותי משלוחים התוצאות שאנו מקבלים לא כוללות המון דברים, אלא רק את המשלוח נטו. אצלנו המחיר כולל אחריות על כל המשלוחים, שירות לקוחות זמין שעוקב אחר כל משלוח במטרה לוודא שהוא מגיע בזמן, אישורי מסירה שזמינים במערכת וניתן לצפות בהם בכל רגע נתון ומערכת טכנולוגית שלוקחת את ענף השליחויות אל השלב הבא ומאפשרת לכם ליהנות ממגוון יתרונות נבחרים.

השליחים שלנו זמינים להגיע אליכם בהקדם האפשרי

כדי לספק לכם את הפתרון משתלם ביותר, ואת התמורה הגבוהה ביותר להשקעה הכספית, שילבנו בשירות שלנו ממשק דיגיטלי נוח, פשוט לשימוש וסופר מתקדם. הממשק החדשני מאפשר לכם להזמין שליחים לכל מקום בארץ כדי לאסוף את החבילות שלכם. הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית שלנו, מחברת בין השולחים, השליחים ומקבלי החבילות במטרה להפחית במידה משמעותית עלויות, לקצר את זמני המשלוחים ולספק לכם את מיטב השירותים בתחום. השליחים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ, מוכנים בכל רגע נתון להגיע אליכם ולאסוף את המשלוח כדי להוביל אותו אל היעד במהירות, מה שגם משפיע על מחיר משלוחים.

למחירון משלוחים מלא ומפורט צרו עמנו קשר, או הזמינו משלוח ישירות דרך הפורטל, עם מחיר משלוחים ידוע מראש, ללא התחייבות ומבלי להמתין זמן רב להצעת מחיר!

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: