משלוחים לחנויות Ecommerece

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

חנויות המסחר המקוונות הפכו כבר מזמן לחלק עיקרי בתרבות הצריכה העולמי, אך ללא שירות המשלוחים הנכון והמותאם חווית השירות עלולה להיפגע וכן להשפיע לרעה על אופן חזרתם של לקוחות קודמים.

בעשור האחרון חל שינוי בהרגלי הקניה ברשת, מדי יום צצים להם עוד ועוד אתרי סחר מקוון בישראל שמטרתם למכור כמה שיותר מוצרים דרך האינטרנט זאת ע”י שימוש בחברת משלוחים לחנויות Ecommerece. הלקוחות הנכנסים לאתרים אלו עושים זאת כדי לרכוש מוצרים בידיעה שהם יגיעו עד לפתח ביתם בצורה מהירה וזריזה, אולם במציאות המון אתרי סחר בוחרים בחברות שילוח שלאו דווקא מסוגלות לספק את כל החבילות בזמן כהובטח, אז איך בוחרים חברת משלוחים אמינה שיכולה לבצע משלוחים מהיום-להיום, וכיצד עולם המשלוחים מסתגל למציאות בה רוב הלקוחות דורשים משלוח מהיום-להיום?

יכולת תפעול משלוחים לחנויות Ecommerce:

כדי לתפעל מערך משלוחים מתחום הסחר האלקטרוני, הכי חשוב זה לשמור על סדר ומעקב. לפני שבוחרים בחברת שליחויות יש לוודא כי החברה מספקת פלטפורמה ליצירת משלוחים לעסקים המעוניינים לבצע משלוחים דרכה, זאת כדי לאפשר לכל בעל עסק לעלות למערכת באופן עצמאי שליחויות כך שלא יצטרך לרוץ אחר חברת השליחויות עבור כל משלוח ומשלוח ועל הדרך לעקוב מקרוב על מערך המשלוחים היוצא מבית העסק.

פורטל העסקים של GetPackage מאפשר לכל בעל עסק ועצמאי להירשם בחינם לשירות ולקבל גישה לפורטל המשלוחים של החברה באופן מיידי. בעלי חנויות Ecommerce  מעדיפים לעבוד עם מערכת חכמה שמסייעת להם לעקוב אחר המשלוחים מלבד יצירתם. עם  GetPackage לעסקים כל מה שאתם צריכים נמצא כבר בפלטפורמה אחת, ידידותית וקלה לתפעול. אז אם אתם מחפשים משלוחים לחנויות Ecommerece שלכם, הגעתם למקום הנכון!

משלוחים מהיום להיום לחנויות Ecommerce:

לפי מחקר שהתפרסם בשנת 2018 בנושא סחר אינטרנטי וחווית לקוח ברשת התברר כי 81% מהלקוחות הפוטנציאלים שמגיעים לאתרי סחר מעדיפים משלוח מהיום-להיום על פני סוג משלוח אחר. מאחורי המסקנה הזו יש המון הגיון שרבים ממנהלי אתר הסחר מפספסים; הידיעה שקיימת אפשרות למשלוח מהיום-להיום ללקוחות, מעלה את הסיכוי לביצוע עסקה באתר היות והתמורה עבור רכישתם מגיעה באותו היום עד לביתם באופו זריז. כדי להעניק לגולשי אתרי סחר את החוויה המקסימלאית תמיד יש לשקול להעניק להם כמה שיותר אפשרויות בחירה, ובניהם משלוח חבילות מהיום להיום.

עם חברת משלוחים כמו GetPackage בעלת 30,000 שליחים בפריסה ארצית כל חנות אינטרנטית יכולה להיות רגועה שמשלוחים שהיא מעלה היום – יגיעו אל יעדן מספר שעות לאחר העלאתן לפורטל העסקי. הירשמו כעת ותתחילו לנהל את מערך המשלוחים שלכם בצורה יעילה ומסודרת יותר!

שירות גטפאקג’ לחנויות סחר אינטרנטיות:

מוצר הדגל של חברת GetPackage  הינו שירות משלוחים מהיום-להיום שאותו הם מתפעלים מזה שנים בצורה מוצלחת ומשתלמת. כדי ליהנות משירות משלוחים מהיום-להיום ניתן להירשם בקלות לפורטל העסקים ולהתחיל לעלות משלוחים שיאספו וימסרו באותו היום ללא טלפונים או כאבי ראש. עם GetPackage  לעסקים כל בעל חנות Ecommerce  יכול לנהל את מערך המשלוחים האישי שלו תוך כדי קבלת תמיכה והדרכה משירות הלקוחות הזמין עבורם במהלך כל שעות הפעילות.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: