משלוח מהיום להיום חוסך לכם כסף

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

“זמן שווה כסף” היא כנראה אחת האמירות הכי שחוקות שיש, אך לצערנו היא אמירה נכונה מאוד. בעיקר בעולם העסקים התחרותי והביורוקרטי, כל פעולה שנוכל לעשות בקלות רבה יותר, תחסוך זמן, תייעל את העבודה ותחסוך לנו כסף.

משלוח חבילה לא חייב להיות כאב ראש

זה לא סוד שמשלוח של מכתבים וחבילות בתוך הארץ יכול להיות בעייתי ומסורבל, בעיקר כאשר צריך למסור את החבילה במהירות האפשרית. מעבר למשלוחים שנוטים להתעכב, גם כל ההכנות לקראת איסוף החבילה יכולות להיות מייגעות. בין אם זה השלב שבו צריך להציק לחברת השליחויות כדי לוודא שהשליח אכן בדרך, ובין אם העובד צריך לצאת במיוחד לסניף הדואר ולבזבז זמן יקר.
לכן הזמנה של משלוח דרך האפליקציה היא הפתרון המהיר והזמין ביותר. מתחברים, מזינים את המידע על גודל החבילה ויעדה, ולאחר קבלת הצעת המחיר אפשר לאשר את המשלוח ולשלם באשראי. וזהו, השליח כבר בדרך אליכם. כדי לייעל את התהליך אפילו יותר, אנחנו מציעים הסדרי תשלומים שונים בעבור חברות גדולות שזקוקות למשלוחים רבים.

החבילה בדרך, באמת

כל בעל עסק כבר מכיר את התירוצים ש- “הצ’ק בדואר” או “ממש אתמול שלחתי את החוזה, הוא בדרך”. אפילו כאשר התירוצים הללו הם אמיתיים לחלוטין, הם עדיין מעצבנים ויכולים לפגוע בשביעות הרצון של הלקוחות שלכם. לכן משלוח מהיום להיום הוא כלי חשוב כדי לוודא שהחבילות אכן יגיעו ליעדן במהירות ובמועד. באמצעות האפליקציה תוכלו לקבל עדכונים שוטפים בזמן אמת על מיקום החבילה, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר כדי לאתר את השליח או את שירות הלקוחות, ולנסות להבין היכן החבילה.
באמצעות משלוח מהיר תוכלו לספק ללקוחותיכם שירות טוב יותר, וזהו הדבר המרכזי בחוויית הקנייה. לקוחות מרוצים הם לקוחות נאמנים, והם גם לקוחות שימליצו ללקוחות אחרים.
כמובן שישנם תחומים בהם יש חשיבות עליונה למסירה המהירה, בעיקר כאשר מדובר במסמכים משפטיים כגון הגשה של הצעה למכרז או העברת חוזה מסודר למייצגים של הצד השני. גם כאן אתם רוצים להיות בטוחים שהחבילה תגיע בשלום, ולא תגרום חס וחלילה להפסדים.

יותר קרוב- יותר זול

למרות החשיבות הגדולה של משלוח מהיום להיום, אנחנו לא יכולים להקל ראש בעלות של משלוח כזה, ובכך שזו יכולה להיות מעמסה כלכלית. ולכן המודל של GetPackage הוא מודל של חברת שליחויות מהיום להיום אשר מתבססת על מאגר של שליחים בכל רחבי הארץ. האפליקציה משדכת באופן אוטומטי בין החבילה לבין השליח הקרוב ביותר, ואף מנחה אותו כיצד להגיע ליעד בצורה הקצרה והיעילה ביותר. המודל הזה מאפשר לנו לספק לכם שירות יעיל מאוד, ולעמוד בהבטחה שהחבילה תגיע ליעדה במהירות. אך בזכות המודל הזה אנו גם מוזילים את עלויות המשלוח, והופכים אותו לנגיש הרבה יותר גם לעסקים קטנים ואפילו לאנשים פרטיים.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: