משלוח מתנה לאמא הטרייה

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

לידה היא לא תמיד אירוע שניתן להתכונן אליו, גם כאשר מדובר באימהות טריות, וגם כאשר מדובר בנשים שזהו אינו הילד הראשון שלהם. אומנם לכל יולדת ניתן מועד לידה משוער, אך לעיתים לתינוק יש תוכניות אחרות, ועל כן נשים רבות יולדות בטרם הספיקו לרכוש את כל המוצרים הנדרשים ולהכין את הבית (ואת עצמן) לקראת המאורע המשמח. בשלב זה, לאחר שהתינוק כבר נולד לא תמיד ההורים פנויים למצוא את כל המוצרים הנדרשים, ועל כן זהו הזמן לשלוח לאמא הטרייה מתנה שתכלול בדיוק את מה שחסר לה.

מנת בריאות

רגע לפני שחושבים על המוצרים שיש לרכוש עבור התינוק ועל הציוד שההורים טרם הספיקו לרכוש, מומלץ לחשוב גם על היולדת. אחד הדברים הנחוצים והבסיסיים ביותר שכל יולדת מגלה כי הוא חסר לה, הוא אוכל מזין וטעים. ברוב המקרים, במיוחד בחודשיים הראשונים לחייו של התינוק, האמא תגלה כי לא נותר לה זמן רב להכין מזון, ובדרך כלל גם לא יהיו לה כוחות רבים לעשות זאת. במקרים רבים הילד לא מניח להורים לישון בלילה וגם במהלך היום הוא ישן בהפוגות שאינן מאפשרות מנוחה לאם. על כן, אם רוצים להפתיע את האם היולדת, לדאוג לבריאותה ולפנק אותה באמת, רצוי בהחלט לדאוג לאספקה סדירה של אוכל, בייחוד בהתחלה. ניתן למשל לבחור במגש פירות גדול ומרענן שיסייע לחדש גם את מלאי הוויטמינים לאחר תקופת ההריון הארוכה. מלבד זאת, בני משפחה יכולים להכין את המנות האהובות על האם, ולשלוח אליה ישירות הביתה, גם במקרים שבהם אין באפשרותם להגיע לבקר אותה באופן אישי. בסופו של דבר, משלוח מסוג זה יסייע לשמור על בריאותה של האם ויקל את הטיפול שלה ברך הנולד.

בסיסי ואיכותי

הורים טריים המתכוננים לקראת לידת ילדם הראשון לא תמיד בטוחים אילו מוצרים הם באמת יצטרכו ואילו מוצרים מנסים למכור להם “על הדרך”. לעתים דווקא את המוצרים הנדרשים ביותר הם רוכשים בכמויות שאינן מספיקות. כך לדוגמה הורים טריים אינם מודעים לכמות הבגדים הגדולה שהם יזקקו לו באמת. תינוקות רבים סובלים בקשיי עיכול ומפליטות וגם במהלך יום אחד מתברר כי הינה כבר הוחלפו הבגדים חמש פעמים. במצבים אלו לא תמיד יכולה האם לצאת מהבית לרכוש את הבגדים הנדרשים או ציוד אחר, ועל כן ניתן לשלוח אליה מתנה באמצעות שליחויות מהיום להיום. במקרים אלו, כדאי לבחור בפריטים בסיסיים אך איכותיים העשויים חומרי גלם חזקים המותאמים לשימושם של תינוקות. אם לשולח המתנה חשוב שהיא תגיע במהירות עוד באותו היום, יש אפשרות לבצע שליחות בקלות ובמהירות ישירות דרך אפליקציית שליחויות.

קונים ושולחים באפליקציה

מכיוון שאנו חיים בעולם מהיר, אורח החיים הלחוץ שלנו לא תמיד מאפשר לנו לקחת פסק זמן מהעבודה. לעיתים דווקא כאשר האם יולדת אין באפשרויות להגיע לבקר אותה באותו הרגע. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר באירוע חשוב ומרגש, חשוב לנו לוודא שהאם זוכה לתשומת הלב שהיא ראויה לה, וחשוב לנו להראות לה שאכפת לנו. על כן, בדיוק לשם כך ניתן למשל להיעזר בשירות שליחויות בתל אביב, לרכוש את המתנה המושלמת, לצרף ברכה ולוודא שהאם מקבלת אותה כבר באותו היום. שיהיה במזל!

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: