פריטים לא שגרתיים שניתן לשלוח בשירות משלוחים

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

כל אדם וכל גורם מקצועי המספק שירות, נחשף במהלך עבודתו לבקשות יוצאות דופן ולדרישות ייחודיות שלהן יש צורך לספק מענה ראוי. גם שירות שליחויות אינו יוצא מגדר כלל זה. רוב האנשים יחשבו אולי כי שליחים נושאים בדרך כלל פריטים סטנדרטיים, מכתבים, מסמכים דחופים ומוצרים שנרכשו וכיוצא בזה; ייתכן כי לרוב זהו אכן עיקר העבודה אלא שמדי פעם מתקבלת בקשה בלתי שגרתית, ועל כך – במאמר הבא.

זהירות! שביר!

כשמדובר במוצרים עדינים ושבירים, מרבית האנשים סומכים רק על עצמם. הדבר נכון במיוחד אם יש צורך בהעברה של פריט יקר או של פריט אספנות שנרכש במחיר גבוה. אין בהכרח הכוונה לפריטים העשויים זכוכית או חומר שביר אחר; גם מוצרים כגון שעונים עתיקים עלולים להינזק בשל טיפול שאינו הולם, ואם המוצר אינו ארוז כראוי, הרי שייתכן כי שלמותו תיפגע או שחלקים ממנו “ייעלמו”. בין פריטי אספנות נמנים חפצים מסקרנים ומכשירים שאופן השימוש בהם כבר נשכח, אף על פי שהם עדיין במצב תקין ומוכנים לפעולה. במקרים אלו במיוחד, נדרש מגע רגיש ותשומת לב לאופן ההעברה שכן די במכה קטנה או בתנועה חסרת זהירות כדי לפגוע במוצר באופן בלתי הפיך. אם יש צורך בהעברה של מוצר מסוג זה כדאי כאמור לארוז אותו היטב ולעדכן את ספק השירות.

גובלן מהסבתא

כיום אנחנו חיים בעידן הווינטג’; רהיטים, בגדים, עיטורים, שעונים, תמונות – כל פריט מתחילת המאה הקודמת או מאמצעה זוכה לעדנה, ועל כן שליחים בתל אביב נדרשים להעביר למשל חפצי ריהוט עדינים שנשמרו שנים ארוכות בביתה של סבתא וכעת מועברים לבית חדש או לקונה. גם במקרה זה כדאי לעדכן את השליח בדבר סוג הפריט למשלוח ומומלץ לארוז אותו בעדינות המרבית. אם לדוגמה ישנם חלקים נפרדים כגון מפתחות מומלץ לעטוף אותם בנפרד בחומרי אריזה ולצרף אותם לחבילה. גם יצירות או אומנות או תמונות חשוב להקפיד לרפד היטב במיוחד באזורים כמו המסגרת או הפינות. כך ניתן יהיה לצמצם למינימום את הסיכוי לפגיעה בפריט היקר. כמובן שמומלץ לבחור בשירות שליחים איכותי המספק משלוח אקספרס שיגיע כמה שיותר מהר. באופן זה הפריט לא יועבר מיד ליד ולא “ישכב” במחסן כלשהו במשך ימים ארוכים אלא יגיע שלם לידיו של הלקוח המצפה לו.

חייב יין, דחוף!

כולנו היינו שם. אתה מכין אירוע משפחתי מושקע, בוחר בקפידה את התפריט ואת המנות השונות שיוגשו, מתכנן בדיוק את אופן ההגשה ואפילו רוכש כלים מיוחדים לכבוד המאורע. מגיע היום הגדול, השולחן כבר ערוך, המנות מוכנות לצאת, כוסות היין נוצצות אחרי פוליש מדויק… אלא שאז מסתבר שהיין חסר. אז נכון, אפשר להוציא מהבוידעם את היין הישן שקיבלתם מהבוס לרגל ראש השנה, אבל איך לומר… מדובר ביין שיהיה מצוין לבישול האוכל אך פחות מתאים ללוות ארוחה חגיגית. גם במקרים אלו ניתן להיעזר בשליח שיביא לכם את היין המבוקש עד הבית. טלפון אחד לחנות המשקאות, תשלום מהיר באשראי, והשליח יאסוף את המוצר ויביא אותו במהירות עד אליכם עוד לפני שהאורח הראשון יגיע. בתיאבון

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: