שליחויות למשרדי מס הכנסה

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

תחום השליחויות עבר בשנה האחרונה מהפך משמעותי. בעבר, אם היה ברצונך לשלוח חבילה כלשהי, עמדו לרשותך שתי אפשרויות עיקריות – שליחת החבילה בדואר ישראל או שליחתה באמצעות דואר שליחים שעלותו גבוהה מאוד. אם מדובר היה במשלוח דחוף, הייתה עלות השליחות עולה עוד יותר. אך היום גישה שונה וחדשנית לתחום השליחויות מפשטת את התהליך.

משלוח למשרד מס הכנסה

אף על פי שאנו חיים בעולם דיגיטלי וגלובלי, מוסדות רבים, ביניהם מוסדות ממשלתיים, עובדים באמצעות טפסים שונים ומסמכים המודפסים על גבי נייר. לעתים קרובות, על מנת להשלים הליך חשוב כלשהו יש צורך לספק למס הכנסה או למוסד אחר מסמכים כתובים. במקרים אלו, לא תמיד יתאפשר לפונה להגיע באופן אישי למשרדים, וכך עלול הטיפול בפנייתו להתעכב. במקרים אחרים, כאשר הטפסים המבוקשים לא יגיעו למס הכנסה בזמן, עלול האדם למצוא את עצמו בסיטואציה לא נעימה, במיוחד אם נדרש להציג מסמכים כלשהם עד מועד מסוים. אך כיום, אין עוד סיבה לעיכוב. גם אם אין באפשרותך להגיע באופן אישי למשרדי מס הכנסה, או אם יש לך צורך במשלוח דחוף, יש אפשרות להזמין משלוח בקלות ובמהירות באמצעות אפליקציה GetPackage החדשה.

כל מעטפה כל חבילה

הטלפון הנייד שלנו עמוס באפליקציות, לא כולן נחוצות, אך יש כאלו המקלות באופן משמעותי את חיינו. אפליקציה המאפשרת שליחויות מהיום להיום היא אחת מהן. באמצעותה ניתן לשלוח חבילות בארבע גדלים שונים בהתאם לצורך של השולח. אם למשל יש צורך במשלוח של מסמכים למס הכנסה ניתן לשלוח מעטפה ובה החומר מבוקש. אם מדובר במספר קלסרים, ניתן לשלוח חבילה קטנה שתגיע ליעדה במהירות באמצעות שליחים בתל אביב ובערים אחרות. במידת הצורך ניתן כמובן לשלוח גם חבילה בינונית או חבילה גדולה.

שקיפות במחיר ובהזמנה

לעתים קרובות כאשר מזמינים משלוח מחברת שליחויות מקבלים בסופה של השליחות חשבונית המפרטת את מרכיבי התשלום. בין רכיבים אלו ניתן לעתים למצוא סעיפים כגון תשלום נוסף על המתנה ועוד “הפתעות” נוספות. אך מצבים מסוג זה אינם קיימים כשמדובר בהזמנה באמצעות האפליקציה. מזמין המשלוח יכול להזין את הכתובת למשלוח, לקבל הצעת מחיר מסודרת וקבועה, ובסופו של התהליך הוא יקבל חשבונית דיגיטלית מפורטת. מלבד זאת, ללקוח תהיה גישה להיסטוריית ההזמנות שלו, ואם מדובר בלקוח עסקי, הרי שהוא יוכל לשלם פעם בחודש באופן מרוכז.

כשרוצים להיות בטוחים

במיוחד כשמדובר במשלוח של מסמכים חשובים למוסדות כגון מס הכנסה, חשוב להיות בטוחים כי החבילה המדוברת אכן מגיעה ליעדה. לשם כך ניתן לבקש לקבל אימות מסירה. אין מדובר בעוד מסרון כתוב המאשר את הגעתה של החבילה, אלא  באישור מסירה מצולם שאותו החברה דואגת לשמור במערכת, ושבו ניתן לצפות בעת הצורך. מזמין המשלוח יכול להיות בטוח שהוא מקבל שירות אמין, מהיר ואיכותי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: