משלוחים לחנויות אונליין וסחר

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

משלוחים לחנויות אונליין וסחר

בשנים האחרונות ובעיקר בעקבות התפשטות וירוס הקורונה, חלה עלייה חדה של עסקים אשר פתחו חנויות אונליין ובמקום זאת, צמצמו את שעות הפעילות של הסניפים הפיזיים בהם משרתים לקוחות פנים מול פנים. עם עליית הדרישה להקמת אתרי סחר ברחבי האינטרנט, חלה עלייה גם בדרישה למשלוחים מהיום להיום מסיבות רבות, כגון, הורדת כמות העגלות הנטושות באתר, מתן אפשרות למשלוחים מהחנות בתוך 6 שעות ללקוחות וכמובן מעקב אחר חבילות בזמן אמת.


הצטרפו לשירות

משלוחים לחנויות אונליין וסחר – כיצד?

לאחר הקמת אתר הסחר שלכם, כעת נותר לכם למצוא חברת שליחויות שתדע לעמוד בכמויות וכן לספק את החבילות בזמן שהם מבטיחים. לאחר שמצאתם חברת שליחויות, יש לוודא כי הם מספקים שירותי התממשקות (API) ולבקש לחבר את אתרכם למערכת הזמנת המשלוחים שלהם.

מתוך הנתונים של GetPackage ו-150 חנויות הסחר בישראל שהצטרפו לשירותי החברה, ניתן לראות עלייה משמעותית בכמות הרכישות המתבצעות באתרי הסחר. עם זאת, ישנו קושי להצהיר שהסיבה לכך היא אך ורק האפשרות למשלוחים מהיום להיום, אם כי מדובר באחת הסיבות העיקריות לעליית אחוז ההמרה בחנות האונליין ולירידה משמעותית בכמות העגלות הנטושות.

משלוחים מהיום להיום לחנויות אונליין וסחר – הפתרון?

הצמיחה של עולם האיקומרס (eCommerece) כובשת את כל העולם ובעיקר את בעלי החנויות הפיזיות שעד לא מזמן העסיקו עשרות עובדים ודאגו לכך שהולכי רגל יכנסו לחנות בהתבסס על חלון הראווה הזוהר והעשיר. כיום, חווית הרכישה השתנתה לחלוטין ודורשת שינויים בהתאם, שכן הלקוחות כבר אינם נכנסים פיזית לחנות אלא “גולשים” בחנות. לאור זאת, יש להבין כי קיים שוני אדיר בין הלקוחות הפיזיים ללקוחות האינטרנטים, וזה דורש שינויים בכל היבט עסקי ובעיקר ביכולת שינוע המוצרים ברחבי הארץ.

חנויות אונליין רבות בישראל נפגשות בבעיות שטרם הכירו מיד לאחר הקמתם, כגון כיצד מחברים מערכת סליקה לחנות ועד לדרך בה יש לספק את המוצרים ללקוחות הקצה. כאשר חנות מעוניינת לספק חבילות עד בית הלקוח, יש לבצע סקר שוק נרחב בנוגע ליכולת של חברת השליחויות לעמוד בקצב ובכמות המשלוחים היומית היוצאת מבית העסק שלכם. לפני שסוגרים חברת שליחויות יש לבדוק:

  • האם חברת השליחויות מספקת חבילות מהיום להיום או שמדובר בחברת הפצה המספקת חבילות עד שבוע ימים.
  • לוודא כי חברת השליחויות מספקת לחנויות הסחר מערכת ליצירה ומעקב משלוחים בזמן אמת, כל העסקים המוציאים משלוחים מהיום להיום עם GetPackage עושים זאת בקלות ובמהירות ע”י הצטרפות בחינם וללא התחייבות לשירות המשלוחים, מיד לאחר ההצטרפות ניתן להיכנס לפורטל הלקוחות ולעלות משלוחים למערכת.
  • התממשקות מערכתית של חברת השליחויות לאתר הסחר שלכם – חברת GetPackage מאפשרת ללקוחותיה להתממשק למערכת הפנימית ובכך מצמצמת משמעותית את ההתעסקות ביצירת משלוחים. ברגע שהלקוח באתר מעוניין במשלוח מהיום להיום, הזמנתו נקלטת ישירות במערכת ונוצרת הזמנה ללא צורך בכוח אדם שיתפעל זאת למעט בקרה.
  • יש לברר האם הלקוחות מקבלים עדכון ו/או הודעות בנוגע לסטטוס החבילה שלהם בזמן אמת, זאת כדי להימנע משיחות לבית העסק בנוגע למיקום החבילה שלהם.
    עסקים אשר משתמשים בשירותי משלוחים מהיום להיום דרכנו, שמחים לדעת שלקוחות הקצה מקבלים הודעה עם קישור למעקב החבילות בזמן אמת, כך שגם אתם וגם לקוחותיכם יכולים להיות רגועים ולעקוב אחר החבילות.

כיצד משלוחים מהיום להיום בחנות האונליין יכולה להוריד את כמות ה’עגלות העזובות’?

כיום, רוב הלקוחות המבצעים שופינג באינטרנט נחשפים לאין ספור גירויים ברחבי החנות הוירטואלית, בין הגירויים הללו נמצאים כאלו שנועדו לעודד את את הרגלי הצריכה ולעלות משמעותית את אחוז הרכישה. בין הכלים החזקים והמשמעותיים ביותר שיש לחנויות אונליין היא הוספת אפשרות למשלוח מהיום להיום בתוספת תשלום, אפשרות זו מעודדת את הצרכנים לרכוש בהקדם את המוצר שהם מעוניינים היות והם יכולים לקבל באותו היום את המוצר שרכשו – בדיוק כמו לקוח שנכנס פיזית לחנות ורוכש, רק שלהבדיל מחנות פיזית, כאן הלקוחות אינם דורשים “עזרה מהמוכרים” או צורך בסידורי חנות כדי שיראה יפה לעיני המתבונן.

יש להוסיף לחנות הסחר שלכם אפשרות למשלוח בתוך 6 שעות ללקוחותיכם בעמוד ה-Checkout, כך שרגע לפני שהלקוח עוזב את העגלה או ממשיך עימה לקופה הוירטואלית, הוא נחשף לגירוי חזק המתורגם לכך שהמוצרים שהוא רוכש עכשיו, יגיעו אליו בתוך שעות בודדות כפי שחברת השליחויות GetPackage מתחייבת לעשות.

עם GetPackage חנויות אונליין יכולות להרוויח יותר מהלקוחות שלהם, ראשית כי ללקוחות יש אפשרות לקבל את המוצר בתוך 6 שעות, ושנית כי מדובר ב-GetPackage המספקת שירותי משלוחים מהיום להיום מזה שנים ומוכרת היטב בשוק.

אם אתם מעוניינים להוריד משמעותית את אחוז העגלות הנטושות בחנות האונליין שלכם, זה הזמן להצטרף ל-GetPackage ולהתחיל לנהל את צי השליחים הפרטי שלכם.


הצטרפו לשירות

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: