משלוחי בגדים מהיום להיום

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

אם אתם בעסקי הביגוד, יש לנו רק שאלה: מה יתרונכם מול המתחרים? בוודאי תציינו מגוון נקודות, שקשורות לחוויית הלקוח. האם חשבתם על כך, שאיכות המשלוח היא נקודה משמעותית מאוד מבחינה זו? במיוחד על רקע הביקוש הגובר לרכישות ביגוד דרך האינטרנט. אז האם אתם רוצים
שהבגדים יגיעו ללקוח עוד היום? אפילו מהר יותר? האם חשובה לכם יכולת מעקב אחר
המשלוח באופן שוטף? האם תרצו שכל זה יבוצע במחיר נוח וגם ידוע מראש? כן, זה אפשרי.

משלוחים מהיום להיום

GetPackage מציעה שירות של משלוחים מדלת לדלת, במחיר מוזל וידוע מראש ועד למרחק של 40 ק”מ ממיקום העסק. משלוח בגדים מהיום להיום מספק את הבגד ללקוח שלכם, במהירות שבוודאי תתאים לרוב הלקוחות, כולל התובעניים יותר.

משלוחי פרימיום ספיישל

משלוחי בגדים זמינים גם כמשלוח “מעכשיו לעכשיו” לעסקים, במחיר מוזל וידוע מראש וללא הגבלת מרחק. במקרה כזה, הבגד יוכל להיות אצל הלקוח שלכם בתוך שעות ואפילו דקות. משלוחי פרימיום כאלה עשויים להידרש במקרים מיוחדים. גם אם אתם לא זקוקים להם כעת, מוטב לעבוד עם חברה שמציעה גם שירות מיוחד כזה. חשוב לציין, שפריסת השליחים הרחבה של GetPackage מאפשרת לספק שירותים מיוחדים כאלה בכל הארץ ולא רק במרכז.

כיצד זה עובד

 לחברת GetPackage מערך של 17,000 שליחים, בכל רחבי הארץ. פידבק מתמיד מהלקוחות על השליחים, מסייע לחברה להבטיח את רמתם הגבוהה. כלקוחות, תוכלו להזמין בקלות, דרך אתר או אפליקציה. עם קבלת ההזמנה, מאותר השליח הקרוב ביותר למקום איסוף הבגד. במקרה שבו התנועה היא דרך אזור עירוני צפוף, השליח הנבחר עשוי להיות בעל כלי רכב קל, דוגמת אופנוע או אפילו אופניים. הכול כמובן, תוך התחשבות בנפח המשלוח. אגב, המערכת תראה לכם את השליח וגם תוכלו להיות איתו בקשר, תוך כדי ההובלה.   

לכל עסקי הביגוד ולכל צורך

בשורה התחתונה, משלוחי בגדים לעסקים מקבלים בצורה כזו פתרון מצוין. זאת, בין אם דרוש לכם משלוח מהיר ככל הניתן, משלוחים מהיום להיום או משלוחים פחות מהירים. השירות של GetPackage מכוון לעסקים, בהיבטי איכות, קלות ואף יכולות מתקדמות. לדוגמא: ניהול הרשאות גישה לעובדים ושימוש ב-API להתממשקות עם מערכות נוספות שלכם.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: