מתנות לעובדים מהיום להיום

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

מתן מתנות לעובדים בהזדמנויות שונות הוא מנהג נפוץ בעסקים בארץ. פעמים רבות, מדובר במתנות שניתנות סביב מועד מסוים כמו חג, לכל העובדים. עם זאת, יש גם מקרים רבים של הענקת מתנות מצד העסק לעובדים ספציפיים, במצבים כמו יום הולדת או בעקבות הצטיינות מיוחדת בעבודה בהם יש דרישה למשלוח מתנות לעובדים מהיום להיום. אחד ההיבטים החשובים ביותר בכך, היא התחושה שלעסק אכפת ממנו אישית, וכן מעורר הרגשה מיוחדת כאשר המתנות נשלחות היישר אל העובד עם שליח באותו היום ועד פתח הדלת. איך עושים זאת, באופן מהיר, אמין ונוח?

מהיום להיום עם GetPackage

GetPackage מציעה שירות משלוחים מהיום להיום עם 5 חלונות זמנים ומשלוח עד בית הלקוח, במחיר מוזל וידוע מראש, עם דגש על מתנות לעובדים. לרשות החברה עומד מערך רחב של  17,000 שליחים, בפריסה ארצית. בזכותו, אפשר לממש משלוחי מתנות מהיום להיום, בצורה היעילה ביותר, תוך שימוש במסלולי ההגעה הקצרים ביותר שניתן. היבט זה, מתבטא עבורכם בחסכון בזמן ובכסף. נוסיף, כי ישנה גם אפשרות לשירות משלוחים מיידי. בכל מקרה, תקבלו מענה איכותי לצרכי השליחויות, גם אם אתם לא נמצאים במרכז הארץ (היכן שהיקף השליחים ודרכי ההגעה רחב יותר).

עלות נוחה וברורה

תמחור שירות שליחויות מורכב מכמה נקודות שונות, דוגמת המרחק אותו השליחים צריכים לעבור וכן גודל החבילה שמעוניינים להעביר בצורה כזו. כמובן, ישנו גם היבט הדחיפות, שמתבטא במיוחד כאשר מדובר על שירות משלוחים מהיום להיום. חישוב העלות בהיבט המרחק, לוקח בחשבון מחיר קבוע עבור שני הקילומטרים הראשונים, את שאר המרחק וכן הנחה בהתאם למרחק הכולל (המחיר יהיה זול יותר לקילומטר, ככל שהמרחק יותר גדול). ישנו גם היבט חשוב של רכישת אחריות על תכולת המשלוח, כאשר GetPackage מציעה זאת בחינם לחבילות עם שווי של עד 500 ש”ח. למרות כל זאת, בעבודה עם GetPackage תיהנו מתמחור שקוף וברור, בו תוכלו לדעת מראש כמה יעלה לכם המשלוח. נקודה זו חשובה כמובן לעסקים, בין אם מדובר על משלוחי מתנות מהיום להיום או משלוחים בצורה אחרת. התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד וכך נחסך מכם הצורך להתעסק עם מזומן.

עוד לעסקים

ניהול כל הכרוך בהזמנה, זמין לעסקים דרך האינטרנט או באמצעות אפליקציה. זאת, כולל שלב ההזמנה, חישוב העלות (שיבוצע ויוצג אוטומטית) ומעקב בזמן אמת אחר מצב המשלוח. המערכת מאפשרת ניהול הרשאות לעובדים לשימוש בה, כמו גם שימוש ב-API לשם התממשקות עם מערכות נוספות של הלקוח העסקי. כל האפשרויות האלה, מקלות על ביצוע משלוח מתנות מהיום להיום או הזמנות מכל סוג אחר שדרוש לכם. במידת הצורך, תוכלו גם ליצור קשר ישירות עם השליח. בסיום המשלוח, תקבלו כמובן אימות מסירה. כמו כן, עסקים יכולים לבחור לקבל חשבון חודשי מרוכז. אגב, GetPackage מעודדת את לקוחותיה לספק פידבק על השליחים ובכך, מובטחת שמירה על רמתם הגבוהה.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: