שליחות דחופה – מה זה אומר?

נכתב ע”י צוות GetPackage / שתפו אותנו ברשתות   

תוכן עניינים

ישראל עמדו מספר אפשרויות מוגבלות; הם יכלו להיעזר בשירותיו של דואר ישראל ולקוות שהפריט יגיע ליעדו בזמן סביר, או לשכור את שירותיה של חברת שליחויות פרטית. עם זאת, גם במקרים דחופים לא תמיד יכלה חברת השליחויות לספק שירות מתאים, וכך במקרים רבים נאלצו הלקוחות להתפשר. אך כיום – אין סיבה לכך. חברת Get Package מאפשרת היום לבצע שליחות דחופה, מהירה ומשתלמת. פרטים – במאמר הבא.

מהי שליחות דחופה

בחלק מהמקרים, כאשר רוכשים מוצר מסוים או כאשר מעוניינים לשלוח דבר דואר, אין בהכרח צורך במשלוח דחוף, וגם אם הפריט יגיע רק לאחר שבוע ליעדו, לא יהיה בכך משום נזק. לעומת זאת, ישנם מצבים שבהם פריט כלשהו נדרש בזה הרגע או בטווח מוגבל של השעות הקרובות, ואז נדרשת שליחות דחופה מהיום להיום או אפילו שליחות שיש להשלים אותה תוך שבועות ספורות. לעיתים מזמין השליחות יודע כי תוך זמן קצר יהיה עליו להיות במקום אחר, ולפני יציאתו לדרך הוא צריך לקבל לידיו את הפריט המבוקש. לשם כך נוצרה האפליקציה של GetPackage המאפשרים להזין את היעדים במערכת, לקבל הצעת מחיר ברורה ולהשלים את המשלוח במהירות וביעילות כבר באותו הרגע. אין עוד צורך להמתין לשליח, הוא יגיע במהירות וללקוח תהיה גם האפשרות לעקוב אחר השליח בדרכו וליצור איתו קשר באת הצורך. לקוחות עסקיים יכולים גם לפתוח כרטיס לקוח מסודר תוך הגדרת אמצעי התשלום ולקבל בדוא”ל את החשבונית מיד בסיום השליחות. כן, בזכות GetPackage הפכה השלמת שליחות לעניין פשוט ביותר שניתן לבצע בנוחות ובמהירות.

באילו מצבים ניתן להיעזר בשליחות דחופה

בעולם המהיר שבו אנו חיים, משלוחים מהיום להיום הפכו לדבר שבשגרה. באמצעות חברת משלוחים אפשר לדוגמה לייעל את העבודה במשרד ולשלוח ללקוח או לעמיתים אחרים פריטים שקבלתם אינה סובלת דיחוי. במקרים אחרים, משמחים יותר, נרצה להפתיע בן זוג או לברך חבר קרוב לרגל אירוע משמח. במצבים אלו ניתן להזמין שליחות דחופה, כך שהפירט יגיע ליעדו עוד באותו היום. מלבד זאת, לאנשים רבים קורה לא פעם שהם יוצאים מהבית ומגלים מאוחר מדי ששכחו את הטלפון, את המפתחות, את המחשב הנייד ואפילו את ארוחות הצהריים שלהם בבית. במידה שיש אדם שעוד נמצא בבית ניתן להזמין שליחות מהירה ולקבל את הפריט המבוקש ללא כל קושי. באופן זה שליחות דחופה עשויה להקל את חיי השגרה של כל אחד ואחת, ולאפשר התנהלות יעילה ואפקטיבית יותר בעבודה כמו גם בחיים הפרטיים.

אילו פריטים ניתן להעביר בשליחות דחופה

כפי שניתן להבין מהכתוב לעיל, כיום ניתן להעביר כמעט כל דבר לכל מקום. כאשר מדובר בבתי עסק, כמו משרדי עורכי דין למשל, נדרשת לעתים העברה דחופה של מסמכים ושל קלסרים ועל כן יש צורך בחברה אמינה ומקצועית שתבצע את השליחות במהירות המבוקשת. ייתכן גם כי אדם פרטי הזמין מכשיר סלולרי נייד שלו הוא נדרש בדחיפות רבה, וגם במקרים אלו ניתן להסתייע בחברת שליחויות. אנשים אחרים מבקשים להעביר מוצרים חשמליים או פריטי ריהוט שונים בגדלים שונים. כל פריטים אלו, ועוד רבים אחרים, ניתנים להעברה מהירה וקלה, ומחיר השליחות תלוי כמובן בגודל החבילה ובמשקלה וכמובן ביעדי השליחויות.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא: